سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شارون استون درباره تأثیر فیلم «غریزه اصلی» بر نبرد حضانت فرزندش صحبت می کند: «قلب من را شکست»

شارون استون به اشتراک می‌گذارد که چگونه فیلم  غریزه اصلی  بر نبرد حضانت او تأثیر گذاشته است. این بازیگر 64 ساله در جریان حضور در میز پادکست iHeart ، فاش کرد که فیلم او در سال 1992 بخشی از دلیل از دست دادن حضانت پسرش، روآن از همسر سابقش فیل برونشتاین بود. روآن الان ۲۲ ساله هست و با شارون زندگی می کند.

استون به یاد می آورد: “من حضانت فرزندم را از دست دادم. وقتی قاضی از فرزندم – پسر کوچکم” پرسید: “می دانی مادرت فیلم های غیراخلاقی می سازد؟”

او ادامه داد : «به این فکر می‌کردم که چون آن فیلم را بازی کردم چه جور مادری هستم. مردم در حال حاضر بدون لباس در برنامه تلویزیونی معمولی راه می روند و من به خاطر  یک شانزدهم ثانیه برهنگی  حضانت فرزندم را از دست دادم.

این موقعیت تاثیر عمیقی بر استون گذاشت، هم از نظر جسمی و هم روحی.«به معنای واقعی کلمه قلبم را شکست.»

استون در کتاب خاطراتش در سال 2021 با عنوان The Beauty of Living Twice درباره مشکلات مربوط به حضانت صحبت کرد. او در این کتاب اشاره می کند که چگونه پس از جدایی او و برونشتاین در سال 2004، حضانت اصلی روآن را که در آن زمان کودکی نوپا بود، از دست داد.

در آن زمان، استون نوشت که نمی تواند دلیل از دست دادن حضانت را، هم به دلیل توافق محرمانه و هم به دلیل “احترام” به روآن، فاش کند. با این حال، او احساساتش را در مورد شرایطش به اشتراک گذاشت.

او می نویسد: «من به خاطر تغییر قوانین نحوه نگاه ما به زنان مجازات شدم و می دانم که با نوشتن این کتاب می توانم دوباره مجازات شوم. “اما این بار من نمی ترسم.”

 

پس از از دست دادن حضانت، استون «نمی‌توانست کار کند»، به طوری که «هر روز بعدازظهر می‌خوابید» و  نمی‌توانست از جاش  بلند شود  از نظر فیزیکی، استون به زودی متوجه شد که دریچه پرولاپس دارد و بی اشتها است.

او نوشت: “من از خوردن دست کشیده بودم و از هم پاشیده بودم و حتی متوجه نشده بودم.” “من تسلیم شده بودم. به نظر می رسید قلبم واقعا شکسته بود.”

همانطور که استون برای بهبود سلامتش تلاش می کرد، او همچنین به مبارزه برای پسرش ادامه داد.

او نوشت: “من این کار را به مدت 13 سال انجام دادم؛  اکنون خانه من و خانواده ام کامل شده است و من می توانم در بقیه عمرم موفقیت دوباره داشته باشم ، همانطور که قلب من هم کامل است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا