سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Sıfırıncı Gün متاسفانه سرنوشتی مشابه سریال Tuzak دارد!

سریال ترکی پخش شده از  tv8 به دلایلی نتوانست تاثیر فوق العاده مورد انتظار را ایجاد کند و بعد از سریال Tuzak(تله) سریال Sıfırıncı Gün (روز صفر) با رتبه های پایین همه را حیرت زده کرد.
اوضاع برای سریال Sıfırıncı Gün که مبارزه پلیس و مافیا را به صورت داستانی انتقام‌جویانه به همراه چاشنی عشق انگین اوزتورک و آیبوکه پوسات به تصویر کشید، خوب پیش نمی‌رود.

قسمت سوم سریال Sıfırıncı Gün که شامگاه چهارشنبه گذشته اکران شد، توانست رتبه های بسیار پایین تر از میانگین را کسب کند. این سریال که می تواند در رده 21 نفره باشد، در گروه AB رتبه سیزدهم و در ABC1 رتبه چهاردهم را دارد. علیرغم رتبه های پایین سریال، این باور وجود دارد که نه داستان و نه بازیگران قوی لیاقت این نتایج را ندارند.

تماشاگرانی که اسیر این سریال هستند، با چنین رتبه های پایینی بسیار ناراحت هستند. ناامیدی بزرگی که با سریال تلویزیونی دیگر «Tuzak» از TV8 به وجود آمد، حالا با Sıfırıncı Gün تکرار می شود.
هر دو سریال دارای بازیگران و قدرت داستانی بسیار خوبی هستند که می توانند بیننده را جذب کنند. کیفیت تولید و تصویربرداری هم مناسب است. با این حال، متأسفانه دو سریال اکشن tv8 رتبه‌بندی خوبی را کسب نمی‌کنند..

اگرچه داستان قویه، اما طرفداران سریال که داستان را ضعیف می دانند، فکر می کنند این بدبختی های سریالی پی در پی tv8 می تواند مانع از تاثیرگذاری بیشتر این کانال در دنیای سریال شود.

به نظر می رسد امتیازاتی که در چند قسمت بعدی سریال Sıfırıncı Gün به دست می آید برای آینده بسیار مهم باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا