سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

علاقه به سریال Adım Farah به طور تصاعدی در حال افزایش است، هارمونی انگین آکیورک و دمت اوزدمیر با هر قسمت جدید بهتر می شود!

قسمت دوم سریال Adım Farah (اسم من فرحه) پخش شد و مخاطبان با حبس کردن نفس در سینه آن را تماشا کردند.

فضای تعاملی بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی برای سریال وجود داشت که در آن اولین نشانه های نزدیکی بین فرح و طاهر ظاهر شد. به ویژه، علاقه طرفداران سریال های ترکی خارج از ترکیه به Adım Farah به طور تصاعدی در حال افزایش است.

در فضای شبکه های اجتماعی شاهد به اشتراک گذاری شدید سریال توسط بینندگان به خصوص در کشورهای اسپانیایی زبان هستیم.

محبوبیت انگین آکیورک در کشورهای آمریکای لاتین معروف شده  و دمت اوزدمیر اخیراً به یکی از محبوب ترین بازیگران ترک در این کشورها تبدیل شده است.

به گفته برخی از مفسران،  دمت اوزدمیر در قسمت اول بازی اغراق آمیزی داشت. در قسمت دوم ساکت تر است اما به نظر می رسد شخصیت با شدت بیشتری احساساتش را به مخاطب منتقل می کند.

در قسمت دوم، بسیاری از بینندگان این فرصت را داشتند که متوجه شوند هارمونی انگین آکیورک و دمت اوزدمیر نیز بسیار موفق بوده است.

مثل همیشه، انگین آکیورک به خوبی احساساتش را به نمایش می گذارد که نشان می دهد او در تمام سلول های بدنش با حالت، رفتار، حالات چهره و چشمانش زندگی می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا