سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

منبع می گوید برد پیت و امیلی راتایکوفسکی «اوقات خوبی را با هم می گذرانند».

برد پیت و امیلی راتایکوفسکی به تازگی با هم خوش می گذرانند. یک منبع به ET می گوید: «براد و امیلی در حال معاشرت هستند و از همراهی یکدیگر لذت می برند.

«برد هنوز مجرد است و در حال حاضر به کسی متعهد نیست. دوستان آنها می توانند ببینند که این رابطه شاید در آینده به چیز دیگری تبدیل می شود، اما در حال حاضر آنها فقط اوقات خوبی را با هم سپری می کنند.”

این بازیگر برنده اسکار و راتایکوفسکی از ماه گذشته در حال معاشرت بودند.

راتایکوفسکی، 31 ساله، اخیراً در اوایل این ماه پس از ازدواج بی سر و صدا از همسرش، سباستین بیر-مک کلارد، در دادگاه عالی منهتن درخواست طلاق داد. آنها با هم یک پسر به نام سیلوستر دارند که الان 1 ساله است. پیت 58 ساله هم از همسر سابقش آنجلینا جولی طلاق گرفته است. این زوج شش فرزند دارند.

این منبع در ادامه گفت: “برد و امیلی مدتی را با هم گذرانده اند، اما این خیلی عادی است. آنها با هم دوست هستند.” امیلی اخیرا درخواست طلاق داده است و برد هنوز در حال حل کردن مشکلاتش با آنجلینا [جولی] است، بنابراین هیچ کدام در حال حاضر به دنبال رابطه جدی نیستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا