سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیهدسته‌بندی نشده

سریال Yalı Çapkını به دلایل تجاری بزرگتر از چیزی است که به نظر می رسد!

به یک سریال ترکی فکر کنید که نه تنها ترکیه، بلکه بر جغرافیای بسیار متفاوت در مدت 8 ماهه ای که روی آنتن می رود، تأثیر می گذارد. چنین سریالهایی وجود دارد، اما Yalı Çapkını (پسر طلایی) بار دیگر با اولین حضورش در رسیدن به این نقطه، توانست همه را شگفت زده کند.

این سریال با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر گام بزرگی برای استار تی وی برداشته است.

یکی از کمک های این سریال به استار تی وی،  فروش بسیار زیاد در خارج از ترکیه بود. فروش بین المللی سریالی که به مدت 8 ماه از قسمت اول آن در 23 سپتامبر 2022 تا هفته سوم آوریل روی آنتن می رود، بسیار خوب پیش می رود. این موفقیت به دست آمده در این مدت کوتاه هم عالی است.

افزایش این فروش ها قبل از نمایشگاه MIPTV نکته مهم دیگری بود. سریال Yalı Çapkını که با نام Golden Boy ( پسر طلایی )  در خارج از ترکیه به میدان آمده است، جغرافیای بسیار متفاوتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

سریال Yalı Çapkını که به نزدیک به 40 کشور دنیا فروخته شده است، افراد با فرهنگ های بسیار متفاوت را تحت تاثیر قرار می دهد و این مهم ترین موفقیت سریال ترکی است.

پسر طلایی اخیراً به کشورهایی مانند آلبانی، مجارستان، لیتوانی، ازبکستان، آفریقای جنوبی و نامیبیا فروخته شده است.

امارات متحده عربی نیز جزو اولین کشورهایی بود که این سریال را خرید .به عبارت دیگر، این سریال که در کشورهای عربی نیز بسیار تأثیرگذار بود، موفقیت مهمی داشت زیرا توجه بینندگانی از فرهنگ های مختلف را به خود جلب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا