سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

یک فرصت تجربه کاملاً جدید در سفر شغلی 10 ساله گوکان آلکان

بازیگر معروف گوکان آلکان به عنوان بازیگر مرد سریال Kraliçe (ملکه) که چهارشنبه هفته آینده اکران می شود، در کانال D حضور می یابد. لازم به ذکر است این بازیگر که از 22 مارس بار دیگر با مخاطبان تلویزیون دیدار می کند، از سریال های دیجیتال فاصله گرفته و تنها به پروژه های تلویزیونی علاقه دارد.
بازیگری که در سال‌های اخیر یکی پس از دیگری در سریال‌های تلویزیونی او را می‌بینیم، نقش‌هایی را ترجیح می‌دهد که در آن بتواند خودش را ارتقا دهد. پس از ایفای نقش کاران در سریال Zengin ve Yoksul (پولدار و فقیر) در فصل 2016 – 2017، این بازیگر معروف به تیم یاساک الما (سیب ممنوعه) پیوست و تماشاگران را تحت تاثیر شخصیت کریم قرار داد. با این حال، این نقش هم کوتاه مدت بود و هم یک شخصیت فرعی.

در فصل 2021-2022، شخصیت فریت در سریال Kalp Yarası (زخم قلب) به عنوان نمونه بسیار قوی از اثبات توانایی های این بازیگر در دنیای سریال منعکس شد. یادآور می شود پس از زلزله ای که آنتاکیا را به شدت تحت تاثیر قرار داد، مکان های فیلمبرداری سریال هم تخریب شد.

سفر بازیگری گوکان الکان اکنون فرصتی کاملاً جدید برای تجربه ای جدید است . این بازیگر که در سریال ملکه نقش یک بسکتبالیست معروف را بازی می کند، این فرصت را خواهد داشت که ویژگی فیزیکی خود را در نقش جدیدش منعکس کند. با این حال، به نظر می رسد مهم ترین فرصت سریال جدید برای گوکان الکان، پیشرفتش در بسکتبال باشد.

سریال Kraliçe که در آن بورجو اوزبورک  نقش اصلی زن را بازی می کند، به نظر می رسد یکی از داستان های درام تاثیرگذار امسال باشد.سلین شکیرچی و اوزگون کارامان هم در سریال Kraliçe که اقتباس ترکی سریال ملکه شکر است که در آمریکا بسیار پرطرفدار است، نقش های اصلی را بازی می کنند.

گوکان آلکان از این فرصت برای حضور در مقابل تماشاگران با شخصیتی که قبلاً هرگز بازی نکرده است، به خوبی استفاده خواهد کرد. این بازیگر گفت: من سعی می کنم در هر پروژه چیزی به خودم اضافه کنم. افزودن چیزی به خود لذتی باورنکردنی است»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا