سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فصل جدید سریال Kuş Uçuşu ( پرواز پرنده ) چه زمانی فیلمبرداری می شود

سریال Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) که اخیرا در نتفلیکس به نمایش درآمده بود، مورد توجه همه قرار گرفت و نظرات بسیار مثبتی در مورد آن منتشر شد. فیلمبرداری فصل دوم سریال در دستور کار قرار گرفت. بالاخره خبر خوش آمد و اعلام شد که فیلمبرداری فصل دوم چه زمانی آغاز می شود.

سریال Kuş Uçuşu که توسط Meriç Novice نوشته شده ، در تاریخ 3 ژوئن از نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال به محض اینکه پخش شد توجه زیادی را به خودش جلب کرد.

فصل اول سریال Kuş Uçuşu که با داستانش همه را تحت تاثیر قرار داد شامل هشت قسمت بود. بینندگانی که فصل اول را با هیجان به پایان رساندند، در این فکر بودند که آیا فصل دوم فیلمبرداری خواهد شد یا خیر.

هیچ بیانیه رسمی از سوی نتفلیکس در مورد این موضوع وجود نداشت، اما بازیگر نقش اول، بیرجه آکالای، گفت که پاسخ را می داند.

و بالاخره خبر خوب رسید. بر اساس این خبر، فصل دوم سریال Kuş Uçuşu خیلی زود آغاز می شود. هنوز خبری در مورد زمان پخش فصل جدید منتشر نشده سوال اینجاست که  آیا همین بازیگران در سریال حضور خواهند داشت یا خیر و آیا بازیگران زن جدیدی می آیند.

Kuş Uçuşu، پس از گذشت چند روز از انتشار، در ترکیه در صدر فهرست قرار گرفت و در رتبه ششم جهان قرار گرفت. علاوه بر این، با قرار گرفتن در رده بندی 10 رتبه برتر 40 کشور، موفقیت زیادی کسب کرد. Kuş Uçuşu سومین سریال پرمخاطب در فرانسه و آلمان و چهارمین در ایتالیا بود.

بازی بیرجه آکالای و میرای دانر به ویژه در سریال Kuş Uçuşu چشمگیر است. در این سریال که آکالای را به عنوان یک روزنامه نگار باتجربه تماشا خواهیم کرد، دانر نقش یک روزنامه نگار نسل Z را بازی می کند که در کانال Akalay کار می کند و سعی می کند خودش را ثابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا