سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

اد شیران نگاهی احساسی به زندگی شخصی خود با همسرش چری در تریلر مستند دارد

اد شیرن شخصی‌ترین جنبه‌های خود را در مستند آینده‌اش دیزنی پلاس نشان می‌دهد. روز دوشنبه، تریلر رسمی فیلم Ed Sheeran: The Sum of It All منتشر شد و پرده از فراز و نشیب هایی که این نوازنده در طول زندگی حرفه‌ای خود با آن روبرو بوده، باز شد. هر قسمت از مستند چهار قسمتی چهار موضوع مختلف را بررسی خواهد کرد: عشق، دلتنگی، تمرکز و تعادل.

در ابتدای تریلر ویدیوهایی از اجرای شیران جوان نمایش داده می شود. او درباره خودش می گوید: «موهای زنجبیلی، واقعاً کوتاهه، او لکنت دارد». “آن پسر ستاره پاپ نمی شود… خیلی بعید است.”

با توجه به اینکه این خواننده به طور کلی ازدواجش را دور از توجه نگه می دارد، تریلر با ویدیوهای نادری از شیران و همسر باردارش چری عمیقا شخصی می شود.او می گوید: “همه چیز در زندگی من زمانی که چری وارد آن شد، خیلی بهتر شد.” من ازدواج کردم و پدر دو دختر هستم

شیران در بیانیه‌ای گفت: «من همیشه در زندگی شخصی و خصوصی‌ام بسیار مراقب بوده‌ام؛ تنها مستندی که تا به حال ساخته‌ام مستندی بوده که بر ترانه‌سرایی من متمرکز شده است. دیزنی برای ساخت یک مستند چهار قسمتی به من مراجعه کرد و احساس می‌کرد که زمان مناسبی برای باز کردن در و اجازه دادن به مردم است. امیدوارم مردم از آن لذت ببرند.

Ed Sheeran: The Sum of It All اولین بار در دیزنی + در 3 می منتشر شود.

تریلر را از این جا تماشا کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا