سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

دمت اوزدمیر و انگین آکیورک بینندگان ترکی را تحت تاثیر قرار ندادند، اما خارجی ها مجذوب به نظر می رسند!

اگرچه علاقه به سریال تلویزیونی « “Adım Farah”» (اسم من فرح است) که از شبکه فاکس تی وی پخش می شود کمتر از حد انتظار در ترکیه است، اما مشخصه که در خارج از ترکیه هیجان زیادی وجود دارد.
مسابقه اشتراک گذاری دیوانه وار طرفداران سریال های تلویزیونی در خارج از ترکیه در شبکه های اجتماعی هم برای انگین آکیورک و هم برای دمت اوزدمیر و داستان سریال ادامه دارد. اما اینگونه موارد در ترکیه به تدریج در حال کاهش است.

علاوه بر پیشرفت چشمگیر صنعت سریال های تلویزیونی در ترکیه، ظهور داستان های بسیار متفاوت، افزایش تنوع با پلتفرم های دیجیتال، روندی هم وجود دارد که در اجراهای بازیگری بهتر می شود. در چنین فضایی، بینندگان سریال های ترکی حالا بسیار آگاهانه تر در مورد تولیدات عمل می کنند.

اشتباه نیست اگر بگوییم مخاطبان داخلی تحت تاثیر سریال « Adım Farah» قرار گرفتند و به همین دلیل نمرات آن بالاتر از حد متوسط بود. با این حال، نباید از این واقعیت غافل شد که این وضعیت  انفجاری ایجاد نکرد و علاقه به رده های میانی وجود داشت. سریال Adım Farah یکی از بهترین سریال های این فصله اما هنوز جزو بهترین ها نبوده است.
شرایط برای طرفداران سریال های ترکی خارج از کشور بسیار متفاوت است. سهم این سریال در پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر، اینستاگرام و فیس بوک روز به روز در حال افزایش است.
انتظار می رود این تاثیر شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار مثبتی بر فروش سریال در خارج از ترکیه داشته باشد.

همچنین تأکید کنیم که سریال  Adım Farah با کیفیت تولید، بازی‌های بازیگری قوی و تدوین قابل‌توجه، شایسته امتیازات بسیار بهتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا