سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آیا تینزلی مورتیمر به سریال “Real Housewives of New York” برمی گردد؟

همانطور که Page Six گزارش داده است ، نامزد سابق تینزلی مورتیمر برای ازدواج با او شرط کرده است که سریال “Real Housewives of New York” را ترک کند.

اما در نهایت او نامزدیش را بهم زد و تینزلی را بدون همسر و شغل گذاشت.

در حال حاضر بحث در مورد اینکه آیا او به Bravo برمی گردد یا خیر وجود دارد.

ما می دانیم که بسیاری از هم بازیهای او چه نظری دارند. در حال حاضر یک شایعه در صحنه وجود دارد که تینزلی قبلاً با تهیه کنندگان و سایر افراد داخلی تماس گرفته است تا ببیند آیا او می تواند بدون مشکل برگردد.

“یکی از بازیگران فعلی گفت که او التماس می کند که دوباره برای فصل بعدی برگردد.”

اما منابع Bravo قاطعانه انکار می کنند که این ستاره از زمان جدا شدن از اسکات کلوث ، با کسی در مورد این شبکه تماس گرفته است.

در همین حال ، دوستان مورتیمر به ما می گویند که چنان قلبش شکسته است که هنوز فرصتی نیافته است تا در مورد آینده اش فکر کند.

اما آنها گفتند که روحیه او بعد از اینکه بسیاری از طرفداران در شبکه های اجتماعی اعلام کردند امیدوارند که او بازگشت با شکوهی داشته باشد ، بالا رفته است.

یکی از نزدیکان گفت: “آنها واقعاً خواهان بازگشت او هستند – این بسیار دلگرم کننده است ،” آنها الگوهای رفتاری کنتس را ایجاد کرده اند … داشتن چنین هوادارانی واقعاً دلگرم کننده ای است در زمانی که وضعیت دلخراشی زندگی اش را پشت سر می گذارید. “

همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم ، دوستان مورتیمر از Kluth به دلیل بهم زدن عروسی توسط اسکات کلوث عصبانی بودند. اسکات اذیت میکرد، سالها از تینزلی دور میماند و دوباره به سمت او برمی گشت و دوباره از او جدا می شد. ” “اما وقتی از او خواستگاری کرد ، میخواست که تینزلی کارش را رها کند ، خانه اش را ترک کرد و ناگهان او دوباره کارش را تکرار کرد و نامزدیش را بهم زد. “

در همین حال ، کلوث بیانیه ای به مجله People داد و گفت: “بعد از چهارده ماه نامزدی ، من و تینزلی به رابطه  پایان دادیم و از چند ماه گذشته زندگی مستقلی داشتیم.” وی افزود ، “این یک تصمیم فوق العاده دشوار بود ، اما تصور می کنم برای هر دوی ما بهترین باشد. من همیشه به تینسلی اهمیت خواهم داد و صمیمانه آرزو می کنم برای همه کارهایی که در آینده انجام می دهد موفق باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا