سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
موبایل و تبلت و اپلکیشن

قیمت و مشخصات موتورولا Edge 40 مشخص شد/600 یورو برای نسخه اولیه

چند روز قبل، شاهد فاش شدن یک سری اطلاعات راجع به  موتورولا  مبنی در حال توسعه گوشی های هوشمند سری اج ۴۰ مواجه شدیم. اج ۴۰ پرو در حقیقت نسخه جهانی Moto X40 خواهد بود. مدل استاندارد اما یک تلفن هوشمند جدید است. الان هم اطلاعات مشخصات و قیمت موتورولا Edge 40 فاش شده است.

موتورولا Edge 40 از تراشه مدیاتک بهره می گیرد

انتظارات بر ایت است  که Motorola Edge 40 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۲۰ استفاده کند. این گوشی در برابر نسخه پرو (که به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است) یک محصول معمولی میانی به حساب میاد . این تلفن هوشمند آینده موتورولا  دارای ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی (از نوع UFS 3.1) خواهد بود . Edge 40  صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با لبه های خمیده دارد . این نمایشگر رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و رنگ های ۸ بیتی را در اختیار کاربران خود میزارد . صفحه نمایش نسخه پرو رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی داشته و قابلیت تولید رنگ های ۱۰ بیتی را دارد.

این تلفن هوشمند به باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری تجهیز شده است  و از شارژ سریع ۶۸ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. Edge 40 Pro هم باتری پرظرفیت تری دارد و هم از شارژر ۱۲۵ واتی برخوردار می باشد. رندرهای منتشر شده توسط TheTechOutlook و OnLeaks موتورولا اج ۴۰ را در دو رنگ سبز و مشکی به رخ کشیده شده است.

ظاهرا  که این دو رنگ قاب پشتی چرمی دارند. اما انتظار بر این است که موتورولا اج ۴۰ در سایر رنگ ها از قاب پشتی مات بهره ببرد . طبق اطلاعات GSMArena، فریم این دستگاه از آلومینیوم ساخته خواهد شد؛ اما نوع شیشه استفاده شده در جلو هنوز نامعلوم است. هر دو مدل سری Edge 40 دارای گواهینامه IP68 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نفوذ ناپذیرخواهد بود.

قیمت آن چقدر خواهد بود؟

احتمالا نسخه پایه این موبایل جدید که دارای مشخصات (دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی)  است قیمتی برابر ۶۰۰ یورو / ۶۵۰ دلار خواهد داشت. قیمت اج ۴۰ پرو در حدود ۹۰۰ یورو / ۹۸۰ دلار است. برای قیاس، Edge 30 و Edge 30 Pro در زمان عرضه به ترتیب ۴۵۰ و ۸۰۰ یورو قیمت گذاری شده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا