سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کیانو ریوز درباره ی جان ویک 5 صحبت کرد

کیانو ریوز ستاره ی سری فیلم های جان ویک اخیرا طی صحبت هایی درباره ی ساخته شدن جان ویک 5 (John Wick: Chapter 5) کرد و ساخت آن را غیر محتمل ندانست.

بلاخره در سال 2023 چشممان به جمال فیلم پر سر و صدا و پر از صحنه های زد و خورد و جانانه ی John Wick: Chapter 4 (جان ویک: بخش ۴) روشن شد. این فیلم با واکنش های مثبت از طرف منتقدان مواجه شده است و علاوه بر آن در گیشه ها حسابی از طرف بینندگان مورد استقبال قرار گرفته ، فیلمی که جان ویک را وارد صحنه های پر از تعلیق ، استرس و نهایی می کند.

حالا کیانو ریوز در جدیدترین صحبت هایش پیرامون این مجموعه سینمایی درباره ی ساخت یا عدم ساخت جان ویک 5 صحبت کرده است:

در زمانی که مشغول ساخت  فیلم چهارم این مجموعه بودیم ، من و چاد استاهسلکی(کارگردان فیلم ) این پرسش برایمان به وجود اومد که چرا ما باید یک ادامه جدید و تازه  را طراحی کنیم ؟ ما باور داشتیم که مسیر جان ویک هنوز ظرفیت اتفاقات تازه  را داشته است. ما باید ایده و داستانی را برای نمایش و به تصویر کشیدن  زندگی شخصیت جان ویک داشته باشیم تا بعد از آن بتوانیم به ساخت یک اثر جدید و نو از این فرنچایز باشیم.

با توجه به این که بعد  از اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 4 ما شاهد پایان‌بندی بسیار خوبی برای ماجراجویی‌های شخصیت جان ویک بوده‌ایم اما کیانو ریوز بر این باور است که نباید احتمالی را رد کرد و شاید ما روزی شاهد طراحی و تولید فیلم پنجمی از این اثر سینمایی باشیم. قضیه ای که به موفقیت فیلم چهارم و همچنین وجود ایده ‌ای مناسب برای ادامه ی  یک دنباله کاملا به آن وابسته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا