سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر آنیستون می‌گوید «نسلی از مردم» وجود دارند که سریال Friends را توهین‌آمیز می‌دانند.

به گفته جنیفر آنیستون، تکامل کمدی، هنر را برای کمدین‌ها بسیار دشوار کرده است.

آنیستون ستاره سریال دوستان در مورد چگونگی تغییر چشم‌انداز سرگرمی از دوران کمدی  که در سال 1994 در NBC پخش شد، صحبت کرد و اذعان داشت که نسل جدیدی از بینندگان اکنون سریال را “توهین آمیز” می دانند.

آنیستون در حالی که فیلم کمدی جدیدش با آدام سندلر را به نام Murder Mystery 2 تبلیغ می‌کرد، به خبرگزاری فرانسه در پاریس گفت: «الان کمی مشکله زیرا باید بسیار مراقب باشید، که کار را برای کمدین‌ها بسیار سخت می‌کند. چون زیبایی کمدی در این است که خودمان را مسخره  کنیم، زندگی را مسخره  کنیم».

یک نسل کامل از مردم، بچه‌ها، وجود دارند که اکنون به قسمت‌های Friends برمی‌گردند و آنها را توهین‌آمیز می‌دانند. که هرگز عمدی نبودند و غیره… خوب، ما باید به آن فکر می کردیم، اما فکر نمی کنم حساسیتی مثل الان وجود داشته باشد.”

آنیستون معتقد است شاید به همین دلیل است که هالیوود کمدی های کمتری تولید کرده است. او ادامه داد : “همه به خنده نیاز دارند! دنیا به طنز نیاز دارد!” ما نمی توانیم خودمان را خیلی جدی بگیریم. به خصوص در ایالات متحده.

سریال Friends که به مدت 10 فصل بین سال‌های 1994 تا 2004 پخش شد، شش دوست ( متشکل از کورتنی کاکس، لیزا کودرو، دیوید شویمر، متیو پری و مت لبلانک) را دنبال می کند و زندگی و عشق را در نیویورک نشان می دهد. این کمدی مدت هاست که به دلیل عدم تنوع آن مورد انتقاد قرار گرفته است، که یکی از خالقان و تهیه کننده اجرایی مارتا کافمن در جشنواره تلویزیونی ATX در سال 2021 به آن پرداخت.

کافمن گفت: “این تا حدی محصول دوره  ناآگاهی خودم بود.” نمایش های زیادی وجود نداشت که بین نژادی باشد. کاش آن موقع می دانستم آنچه امروز می دانستم. تصمیمات بسیار متفاوتی می گرفتم. ما همیشه افراد دارای تنوع را در شرکت خود تشویق کرده‌ایم، اما من به اندازه کافی انجام ندادم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا