سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

رقابت بین سریال های شربت زغال اخته و پسر طلایی همچنان ادامه دارد

انتظار برای فصل دوم سریال های Yalı Çapkını (پسر طلایی) و Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) که در عصر جمعه فصل گذشته در رقابت بزرگی بودند، با هیجان زیادی شروع شد.

با پایان یافتن فصل تابستان، تقریباً زمان دیدار فصل های جدید سریال با مخاطبان فرا رسیده است. تیم های این مجموعه نیز در حال آماده سازی فشرده هستند.

تیم های هر دو سری اواخر مرداد ماه گرد هم می آیند و در زمان های مشابه شروع به کار می کنند. در 15 سپتامبر قسمت جدید Kızılcık Şerbeti حتما منتشر می شود. جای تعجب نخواهد بود که قسمت جدید سریال Yalı Çapkını به دلیل رقابت زیاد در همین روز منتشر شود.

نویسندگان هر دو سریال تابستان شلوغی داشتند و داستان ها متنوع بود. بازیگران جدید به گروه بازیگران پیوسته اند و داستان ها با شخصیت های جدید گسترش یافته است.

داستان هر کدام از سریال‌ها موثرتر باشد، به نظر می‌رسد در رتبه‌بندی‌ها حرف اول را بزند. فصل گذشته سریال  پسر طلایی مدتی از رقیب خود عقب افتاد اما بعد به پای آن  رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا