سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

در سریال Ateş Kuşları ( پرندگان آتشین )چه می گذرد؟ مرجان گرفتار، نظام خشمگین!

هانده سورال هنرپیشه معروف پس از نقش آفرینی در سریال Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) مدتی به دلیل بارداری و مراقبت از فرزندش  از اکران دور ماند.

پروژه ای که هانده سورال را به سریال تلویزیونی بازگرداند، سریال Ateş Kuşları (پرندگان آتشین) بود. این بازیگر که نقش مرجان را در سریال تلویزیونی پخش شده در شب های جمعه از شبکه ATV بازی می کند، نقش اصلی را با گورکم سویندیک به اشتراک می گذارد .

هانده سورال که به سوالات این برنامه تلویزیونی پاسخ داد و جزئیاتی را در مورد اتفاقات بعدی در داستان به اشتراک گذاشت، گفت که حضور مرجان در کنار نظام و خانواده اش بسیار سخت بوده است.

نظام که به دنبال گلیشه است، شخصیتی است که دردناک ترین روزها  را می گذراند و مخاطب بی صبرانه منتظر لحظه دیدار او با دخترش است.

هانده سورال ارزیابی هایی انجام داد که می تواند ایده ای در مورد قسمت های آینده این سریال بدهد. این بازیگر درباره شخصیت مرجان گفت: «در واقع بودن در کنار نظام و خانواده‌اش برای او بسیار سخت است. اما از آنجایی که زیپکین بیشتر با دخالت او به اینجا آمد، من هم نمی دانم چه کار کنم. من بسیار کنجکاو هستم، اما او دوران بسیار سختی را پشت سر می گذارد.

نظام نامدار که در سریال Benim Adım Melek طرفدارانش را با شخصیت کومالی مسحور کرد، بار دیگر با سریال ATV به تلویزیون بازگشت.

نامدار در مورد موفقیت خود در انعکاس احساسات شخصیت روی پرده در نقش نظام در پروژه Ateş Kuşları گفت: نظام با درد خودش عجین  شده است. او 23 سال است که همسرش را از دست داده و از سرنوشت فرزندش اطلاعی ندارد. علاوه بر موفقیت در زندگی تجاری اش در تمام این سال ها، تنها چیزی که او را به زندگی متصل می کند، یافتن دخترش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا