سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بد بانی قبل از فستیوال کواچلا 2023 به اینستاگرام بازگشت: “من خیلی چیزها برای گفتن به شما دارم”

بد بانی سوپراستار اهل پورتوریکو قرار است روز جمعه در جشنواره موسیقی و هنر کواچلا ولی در سال 2023 روی صحنه برود و اولین اجرای مهمش از بعد از شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی در فوریه هست.

این نوازنده 29 ساله در حالی که روز پنجشنبه به اینستاگرام بازگشته بود، در کپشن پستی که شامل 9 سلفی آینه ای از خودش بود  نوشت: “خیلی چیزها برای گفتن به شما دارم، اما بهتر است فردا در کواچلا به شما بگویم…”

«ستاره‌های بسیار زیادی وجود دارند که قبلاً در کواچلا اجرا کرده‌اند، بنابراین من نمی‌خواهم با هیچ یک از آنها رقابت کنم. اسطوره های زیادی در کواچلا اجرا کرده اند اما هیچکس مثل من نبود. هرگز بنیتو ( نام اصلیش) در کواچلا اجرا نکرده است. و این چیز جالبی برای من است.من می‌خواهم مردم از برنامه لذت ببرند.»

او افزود: «می‌خواهم مردم احساس کنند که کوچلا نیست، ما در ساحل هستیم. در کواچلا، هرگز کسی از جایی که من از آنجا آمده ام نبوده است. کسی نبوده که آنچه را که من بیاورم بیاورد. من می خواهم مردم احساس فشار یا مسئولیت نکنند. ما از جایی که الان هستیم لذت خواهیم برد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا