سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سبک زندگیگوناگونمجله پزشکی و سلامتمطالب جالب

چرا هرگز نباید برای صبحانه موز بخورید؟

جایگزین صبحانه

به گفته دکتر Daryl Gioffre خوردن موز به عنوان جایگزین صبحانه در واقع مضر است.

پتاسیم، منیزیم و فیبر

در حالی که میوه‌های استوایی دارای ویژگی‌های خوب زیادی مانند پتاسیم، منیزیم و فیبر هستند، اما به عنوان یک میان‌وعده برای شما مفید هستند. دکتر Gioffre می‌گوید که دلیل این امر این است که “آنها 25٪ قند دارند و نسبتاً اسیدی هستند”. آنها به شما یک تقویت موقتی مناسب می دهند، اما به زودی دوباره احساس خستگی و گرسنگی خواهید کرد. دکتر جیوفر تا آنجا پیش می رود که آنها را «آب نبات طبیعی» می نامد. آنها در واقع می توانند هوس ایجاد کنند، که می تواند بعدا منجر به پرخوری شود.

ایده های صبحانه

پنکیک به سبک آمریکایی : پنکیک به سبک آمریکایی بسیار آسان، ارزان و خوشمزه درست می شود. آنها معمولا یک عامل پف دهنده دارند، به همین دلیل است که پف می کنند.

پخت صبحانه گوشتی :  سوسیس، تخم مرغ و سیب زمینی یک صبحانه کلاسیک بریتانیایی است. اگر عجله دارید، سوسیس ها  را چند دقیقه تفت دهید و سپس کل مواد را با تخم مرغ در فر قرار دهید.

آب میوه ها: دنیایی از آب میوه ها و اسموتی ها وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم. این بهترین ایده نیست که صبحانه خود را با اسموتی ها جایگزین کنید، اما آنها برای صبح های شلوغ عالی هستند.

کروسانها:  اگر به دنبال خوش فرم شدن برای تابستان هستید، این صبحانه فرانسوی را نباید هر روز مصرف کنید، اما باید هر از گاهی از آنها لذت ببرید.

وافل: وافل ها یکی دیگر از پایه های عالی برای ساختن یک صبحانه خوشمزه و شیرین هستند. اگر واقعاً به دنبال لذت بردن هستید، آنها را با میوه، خامه و/یا شکلات امتحان کنید.

املت:  املت یک راه فوق العاده برای دریافت سبزیجات اضافی و ذخیره انرژی برای روز آینده است. شما اساساً می توانید آنچه را که دوست دارید اضافه کنید، و معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شود.

آجیل: اگر می خواهید بدن خود را در بهترین حالت نگه دارید، نباید از خوردن آجیل  در صبح غافل شوید. آنها منبع عالی پروتئین و چربی های سالم هستند.

پنیر: خوردن غذاهای چرب در صبح مانند پنیر می تواند برای افراد خاصی برای سلامت روان و سطح انرژی آنها فوایدی داشته باشد. شاید شما هم یکی از این افراد باشید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا