اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

جراحی زیبایی جدید، صدا سایان «Seda Sayan» به نام لولیتا لیفت(Lolita Lift)

سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد

صدا سایان، که هر روز با تاثیر عمل‌های زیبایی که انجام داده، ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند.اقدام به انجام روشی به نام “لولیتا لیفت” کردکه  آن لحظات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

نام معروفی که قبلاً از روش لیفت صورت به نام «Fransız Askısı» استفاده می‌کرد، با تغییر سیلیکون (مواد آرایشی) لیفت لب انجام داد.

استفاده از روش «Fransız Askısı» بعد از صدا سایان مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفت. آنقدر که خواننده برکسان«Berksan» که همین زیبایی را داشت با صدا سایان مقایسه شد.

سایان که با اعمالی که روی صورتش انجام داده بود در دستور کار قرار نگرفته بود، ماه گذشته پایش را جراحی زیبایی کرد. صدا سایان با استفاده از برنامه باربی، وزن کم کرده و پاهایش 38 سانتی متر لاغر شده است.

این خواننده 60 ساله که همچنان با زیبایی شناسی خود شهرت زیادی برای خود دست و پا کرده است،تحت عمل جراحی “لولیتا لیفت” برای قسمت پایین صورت و گردن خود قرار گرفت.

سایان با انتشار آن لحظات در اینستاگرامش به پزشکش گفت:

“دکتر، آیا من لولیتا خواهم شد ؟!”

همچمین صدا سایان نیز درباره اشتراک عکسی که فیلترهایی برای مصطفی صندل «Mustafa Sandal» خواننده و دوست صمیمی اش صفیه سویمان «Safiye Soyman» اعمال کرده بود، صحبت کرد. این هنرمند که با تگ کردن مصطفی صندل، از تعابیر “بوتاکس (Musti) سبک انجام دادم” استفاده کرد. هزاران کاربر اظهار نظر کردند که صندل در مواجهه با این عکس دوباره جوان‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا