سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

قسمت 32 سریال «چشم چران عمارت» / فریت برای دیدن سیران هرکاری می کند

فراگمان اول قسمت 32 سریال «چشم چران عمارت» با نقش آفرینی هنرمندان معروفی از جمله: افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور منتشر شد.

سریال چشم چران عمارت که برترین تولید فصل ترکیه است، با پخش تریلر قسمت 32ام سوالاتی را در ذهن بیننده بوجود آورد، اینکه آیا برای سیفر پرتو امیدی وجود دارد یا خیر؟ آیا با بد شدن حال سیران (افرا ساراچ اوغلو)، دادگاه تعلیق می شود؟ (( قسمت 32 سه شنبه 26 اردیبهشت پخش میشود ))

اما آنچه در این قسمت (قسمت 32ام ) اتفاق خواهد افتاد؟ این قسمت را از این لینک ببینید.

زمانی که فریت، در دادگاه اعلام رضایت برای طلاق کرد، حال سیران بد شد. فریت که نمی تواند لحظه ای سیران را فراموش کند، با عابدین شروع به برنامه ریزی نقشه می کند.
قبل از همه اینها زمان ازدواج سونا نزدیک می شود. برای سونا که لباس عروسش را پوشیده است، به نظر می رسد همه احتمالات بد، به واقعیت تبدیل می شوند. در حالی که عابدین می خواهد، از این ازدواج جلوگیری کند، همه در عمارت سعی می کنند فریت را از سیران دور کنند.
یک شب فریت و عابدین که نقشه ای ناگهانی کشیده بودند به خانه سیران یورش بردند.
فریت که به کاظم می‌گوید که چقدر همسرش را دوست دارد و در حسرت سیران می‌سوزد و شاید دیداری که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید با عزم همسرش محقق شود، سیران را در آغوش می‌کشد.

تیزر قسمت 32 چشم چران عمارت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا