سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگری

6 مکان فوق العاده زیبا در تورنتو

بزرگترین شهر کانادا، تورنتو، مرکز مالی و فرهنگی این کشور است. این شهر زیبا که یکی از بهترین شهرها برای زندگی است، مقصد محبوبی در میان مهاجران است. در واقع، این شهر خانه یکی از بزرگترین جمعیت های مهاجر است. کانادا همچنین به دلیل مناظر زیبا و نمادهای نمادین خود به خوبی معروف شده است. در تورنتو جاذبه های زیبایی خواهید یافت که نمی توانید از دست بدهید!

برای مطالعه ادامه اسلاید را به طرفین ورق بزنید

1. موزه سلطنتی انتاریو

کسانی که به هنر، تاریخ و فرهنگ علاقه مند هستند، حتما باید از موزه سلطنتی انتاریو بازدید کنند. این موزه در تورنتو واقع شده است و یکی از بزرگترین موزه های آمریکای شمالی محسوب می شود. این موزه نه تنها به‌خاطر کالکشنهایش که خلاقیت، فرهنگ و تاریخ شهر را منعکس می‌کند، شناخته شده است، بلکه دارای معماری باشکوهی است که بازدیدکنندگان دوست دارند با آن عکس بگیرند.

2. کازا لوما

اگر علاقه مند به معماری قرون وسطایی یا گوتیک هستید، کازا لوما در تورنتو مکانی برای بازدید است. کازا لوما قلعه ای است که به موزه تبدیل شده است. این قلعه 98 اتاق است که در ارتفاع 140 متری از سطح دریا ساخته شده است و دارای نمایشگاه های اصلیه که متعلق به مالک قبلی است. چیزهای زیادی برای دیدن در قلعه وجود دارد، مانند مجسمه ها، باغ ها، استخر شنا، نقاشی ها و غیره.

3. سفر یک روزه به آبشار نیاگارا

این آبشار در حدود 80 مایلی تورنتو واقع شده است و در خط مرزی آمریکا و کانادا قرار دارد. این آبشار در واقع از سه آبشار به نام‌های نعل اسبی، شال عروس و آبشار آمریکایی تشکیل شده است. آژانس های گردشگری وجود دارند که نه تنها بررسی این نیروهای باشکوه طبیعت را ارائه می دهند، بلکه از مکان هایی مانند شراب سازی محلی نیز بازدید می کنند.

4. باغ وحش تورنتو

بهترین مکان سرگرم کننده و آموزنده برای بردن کودکان در تورنتو باغ وحش تورنتو است. بزرگترین باغ وحش در کانادا است که در 700 هکتار با 5000 حیوان از 450 گونه تشکیل شده است. شما می توانید در باغ وحش رانندگی کنید یا می توانید مسیرهای پیاده روی 6 مایلی را بروید، توقف کنید و نگاهی به محوطه حیوانات بیندازید. باغ وحش دارای گونه هایی است که از سرتاسر جهان آورده شده اند و در هفت آلاچیق که بر اساس مناطق جغرافیایی تقسیم شده اند نگهداری می شوند.

5. میدان ناتان فیلیپس

این میدان که به نام ناتان فیلیپس که از سال 1955 تا 1962 شهرداری تورنتو بود، نامگذاری شده است، این میدان مکانی پر جنب و جوش برای معاشرت است. مکانی برای رویدادهای مختلف مانند نمایش های هنری، کنسرت های موسیقی، بازار هفتگی کشاورزان و همچنین مکان های زیبا. جشنواره زمستانی چراغ ها، یکی از مکان هایی است که در شهر اتفاق می افتد.

6. آکواریوم ریپلی کانادا

بازدیدکنندگان مطمئناً با بازدید از آکواریوم ریپلی کانادا، اوقات خوشی را سپری خواهند کرد، زیرا این آکواریوم دارای حیوانات دریایی زیادی در زیستگاه های بازسازی شده آنهاست.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دکمه بازگشت به بالا