سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ملکه زیبایی انگلیس به دلیل “قاچاق مواد مخدر به ارزش 250 هزار پوند” به 20 سال زندان در مکزیک محکوم شد.

یک شرکت کننده سابق ملکه زیبایی انگلستان پس از دستگیری به اتهام تلاش برای قاچاق بیش از 250000 پوند کتامین، با 20 سال زندان در مکزیک مواجه است.

جنیفر یانگ در آگوست سال گذشته از آمستردام به کانکون رسید و ظاهراً 13.080 کیلوگرم مواد مخدر را در بسته‌ها و بطری‌ها در چمدانش پنهان کردند.

در توئیتی از سوی پلیس مکزیک در آن زمان آمده بود: «در ورود به فرودگاه بین‌المللی کانکون، گارد ملی و پرسنل فرودگاه چندین بسته  پیدا کردند که به نظر می‌رسید کوکائین در یک لایه مخفی چمدان متعلق به اتباع خارجی پنهان شده بود.

مادرش آنجلا تنها چند هفته پیش متوجه شد که دخترش نتوانست به او تلفن بزند و تولدش را تبریک بگوید

آنجلا به MailOnline گفت: “من هنوز در شوک هستم. می دانستم که جنی در مکزیک است اما فکر می کردم او در حال سفر است. من تازه فهمیدم که جنی در زندان است. تولد من در ماه مارس است و جنی در هر کجای دنیا که او باشد. با من تماس می گیرد.اما او تماسی نداشت و من نگرانش شدم.

“سپس از دوستش پیامی دریافت کردم. از او پرسیدم کجاست. پس از پیام های فراوان بلاخره به من گفت که او در زندان است. باورم نمی شد.”

یانگ به قاچاق مواد مخدر متهم شده است، اما هنوز محاکمه نشده است، اما ممکنه تا 20 سال حبس شود.

یانگ که در آلمان از مادری بریتانیایی و پدری آلمانی به دنیا آمد، پس از ترک زادگاهش  در سن 19 سالگی، بیشتر عمرش را به عنوان مدل و راهنمای تور در خارج از کشور مشغول به کار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا