سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

باراک اوباما دریک را برای بازی در نقش او در فیلم زندگینامه اش تایید می کند.

 

در مصاحبه جدید با Complex’s Speedy Morman ،  اوباما “مهر تأیید” رسمی خودش را به دریک داد تا نقش او را در فیلم زندگینامه اش بازی کند.

اوباما به مورمن گفت: “این را می گویم ، به نظر می رسد دریک می تواند هر کاری را که بخواهد انجام دهد.” “منظور من این است که او یک برادر با استعداد است . پس اگر زمانش فرا برسد و او آماده باشد می تواند  … “

اوباما افزود که نه تنها  خودش به دریک کمک می کند تا او را به تصویر بکشد – بلکه دخترانش نیز این لطف را می کنند. 

“از همه مهمتر ، فکر می کنم دریک مهر تأیید خانواده من را داشته باشد. من گمان می کنم مالیا و ساشا با آن خوب خواهند بود. ”

دریک – که کار خود را با بازی در “Degrassi: The Next Generation” و “Charlie Bartlett” آغاز کرد – برای اولین بار در سال 2010 طی مصاحبه با Paper علاقه مند به بازی در نقش اوباما شد.

“امیدوارم کسی به زودی فیلمی درباره زندگی اوباما بسازد ، زیرا من می توانم او را بازی کنم.. هر وقت او را در تلویزیون می بینم ، کانال را تغییر نمی دهم ، قطعاً  به او توجه می کنم و به بازخورد صدای او گوش می دهم. “دریک گفت. “اگر از کسی که من را می شناسد بپرسید ، من  در تقلید کردن خیلی خوب هستم.، من در فاز تحقیق و بررسی نیستم  چون هنوز هیچ کس در مورد چیزی با من تماس نگرفته است ، اما حواسم جمعه تا وقتی روزش فرا برسد.

اگرچه اوباما قبلاً چندین بار در تلویزیون و فیلم به تصویر کشیده شده است – توسط کینگسلی بن آدیر در “قانون کمدی” ، دوون ترل در “باری” و و پارکر سویرز در “Southside With You” – یک شرح حال کامل از زندگی حرفه ای او در سیاست هنوز ساخته نشده است اما ، با انتشار خاطرات اخیر اوباما ، ”   “A Promised Land” ، اکنون یک پایه محکم برای یک فیلمنامه بالقوه وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا