سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

روز دردناک برای هانده ارچل«Hande Erçel»

هانده ارچل که در سال 2019 مادرش «آیلین ارچل» را به دلیل سرطان به خاک سپرد، درد بزرگ دیگری را تجربه کرد. «متین ارچل»، پدربزرگ این هنرپیشه مشهور در سن 83 سالگی درگذشت.

پدربزرگ این بازیگر 29 ساله، «متین ارچل»،افسر بازنشسته نیروی هوایی که به بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی باندیرما منتقل شده بود و مدتی به دلیل سرطان تحت درمان بود، دار فانی را وداع گفت. هانده ارچل که بعد از اطلاع از این خبر غم انگیز، از استانبول به باندیرما رفت تا آخرین وظیفه خود را در قبال پدربزرگش انجام دهد.

هانده ارچل و خواهر بزرگترش، غمزه ارچل(اینفلوئنسر) با انتشار پست هایی که در شبکه های اجتماعی برای مادرشان ابراز دلتنگی کردنده بودند، یک غم بزرگ دیگر را تجربه کردند.

پدربزرگ هانده ارچل پس از اقامه نماز میت در مسجد «حیدر چاووش» در قبرستان شهر به خاک سپرده شد. هانده که از مرگ پدربزرگش به شدت ناراحت شده بود، از قسمت استوری صفحه اینستاگرام اش که 30 میلیون دنبال کننده دارد، قاب پدربزرگش را با ایموجی کبوتر سفید به اشتراک گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا