سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال مجنون (Maniac) به احتمال زیاد، فصل دوم نخواهد داشت

maniac

اگر به سریال جدید و کمدی “مجنون” (Maniac) ساخته نتفلیکس علاقه مند شدید، خبر خوبی برای شما نداریم. شورانر سریال جدید “مجنون”، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که این سریال بمانند آنچه از اول در نظر داشته اند، فصل دوم نخواهد داشت و در همین فصل اول کارش به پایان می رسد.

maniac-emma-stone-julia-garner

اخیرا سریال هایی چون “دروغ‌های کوچک بزرگ” (Big Little Lies) و “روان پزشک” (The Alienist) در حالیکه در ابتدا به عنوان یک سریال کوتاه و یک فصلی ساخته شده بودند، برای فصل های بعدی نیز تمدید شده اند و از این رو، بسیاری از هواداران سریال جدید شبکه نتفلیکس، امیدوار بودند که این اتفاق برای سریال کمدی “مجنون” نیز رخ دهد اما این موضوع درباره این سریال رخ نخواهد داد و سریال با همین یک فصل، کارش را به پایان خواهد برد.

maniac-image-

پاتریک سامرویل (Patrick Somerville) که شورانر این سریال است، در مصاحبه خود درباره امکان ساخت فصل دوم این سریال گفت:

اسپویلر: در این بخش، اشاره کوتاهی به پایان سریال می شود (متن کم رنگ شده)

فکر نمیکنم (فصل دومی در کار باشه). از همون اول به این سریال به عنوان یه سریال کوتاه نگاه کردیم و فک می کنم همین باعث شد بتونیم پایان سریال رو با یه پایان امیدوارانه، به پایان برسونیم. در واقع شما معمولا مجبور می شید که در پایان یک فصل، شخصیت هاتون رو دچار مشکل بکنید تا بیننده ها دلیلی برای دیدن فصل بعد داشته باشن. ولی ما مجبور نبودیم اینجور کاری بکنیم. موضوع اینه که ساخت یه سریال جدید، پروژه بسیار سخت و زمان بری محسوب میشه و بخاطر همین، معمولا تصمیم گرفته میشه یه سریال ادامه پیدا کنه چون کارهای زیادی میشه با سریال کرد. اما این موضوع درباره سریال “مجنون” نبود و بخاطر همین تونستیم اینجور بسازیمش. چون به خومون گفتیم همه چیز همینه که هست (قراره همین چند قسمت رو فرصت داشته بشیم)

 

این سریال که کری فوکونگا (Cary Fukunaga) آن را کارگردانی کرده است و اما استون (Emma Stone) و جونا هیل (Jonah Hill) به عنوان نقش اول های سریال، در آن ایفای نقش می کنند، سریالی کمدی / علمی-تخیلی و درباره “بیماری روحی-روانی” است که در ۱۰ قسمت ساخته و به نظر به پایان خواهد رسید.

 

فوکونگاه نیز در یک مصاحبه دیگر، گفته که اگر فصل دوم سریال ساخته شود نیز دیگر نقش در آن نخواهد داشت.

من به شخصه دوست دارم یه فیلم رو بسازم و برم سراغ پروژه بعدیم. خوشحال می شم که ببینم فصل دوم سریال هم ساخته بشه ولی فک می کنم از اول نگاه به این سریال، به عنوان یه سریال کوتاه بود. اما اگر هم استقبالی برای فصل دوم بشه، فک می کنم پاتریک علاقه به ساختش داشته باشه هرچند من نقشی در اون نخواهم داشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا