سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

موفقیت سریال Yargı زندگی اوغور اصلان را هم تغییر داد!

اوغور اصلان، همسر سما ارگنیکون، فیلمنامه نویس، هم نامی شناخته شده در جامعه موسیقیه و هم با نشان دادن استعدادش در بازیگری در کنار سریال Yargı (قضاوت) به محبوبیت زیادی دست یافته است.

این بازیگر که در سریال Yargı که برای فصل دوم از کانال D ادامه می‌یابد، نقش شخصیت ارن را بازی می‌کند، با بازی موفقش در داستانی که همسرش سما ارگینکون نوشته است، مخاطبان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اوغور اصلان با حضور در استیج ها با صدای چشمگیرش همچنان طرفداران  را مسحور خود می کند. او شب گذشته کنسرتی را برای هوادارانش در استانبول برگزار کرد.

اوغور اصلان که در کنسرتی که به مناسبت نود و نهمین سالگرد تاسیس جمهوری برگزار شده بود، رپرتوار ویژه ای را برای علاقه مندان به موسیقی آماده کرده بود و با آهنگ هایی که خواند هوادارانش را خوشحال کرد.

اوغور اصلان که روز جمهوری را جشن گرفت و از  مصطفی کمال آتاتورک و همه قهرمانان ترکیه قدردانی کرد، گفت: “من خیلی دیر مشهور شدم. ولی در حال حاضر از شهرت لذت می برم، معروف بودن خیلی خوب است، من آن را به همه توصیه می کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا