سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

«ماشین مرا بران» به عنوان بهترین فیلم سال 2021 از سوی انجمن ملی منتقدان فیلم انتخاب شد.

فیلم ژاپنی ماشین مرا بران اخیراً توسط انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس و حلقه منتقدان نیویورک به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد.

انجمن ملی منتقدان در پنجاه و ششمین گردهمایی سالانه‌شان، Drive My Car را به عنوان بهترین فیلم سال 2021 معرفی کردند. کارگردان و نویسنده این فیلم  ریوسوکی هاماگوچی است که کارگردانی فیلم های تحسین شده ای مانند چرخ بخت و فانتزی را هم بر عهده داشته است. هاماگوچی برای کار در هر دو فیلم به عنوان بهترین کارگردان انتخاب شد. فیلم مامان کوچک به کارگردانی سلین سیاما رتبه دوم و «قدرت سگ» رتبه سوم را دریافت کردند.

احتمالش بالاست  که Drive My Car پس از اعلام خبر امروز نامزد اسکار شود. . برندگان سال قبل فیلمهای Nomadland و Parasite بودند که هر دو در سالهای متمادی برنده بهترین فیلم در اسکار شدند. در حالی که برنده شدن برای  این فیلم ژاپنی تضمین نشده اما برد تاریخی فیلم کره ای انگل به عنوان اولین فیلم بین المللی که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شده این احتمال را برای ماشین مرا بران به وجود می آورد. .

این فیلم در مورد رابطه بین یک بازیگر سالخورده و راننده اش است و آکادمی به دلیل علاقه به فیلم هایی که در مورد بیزینس مایشی و بازیگری هستند مشهور است.

از دیگر برندگان قابل توجه می توان به پنلوپه کروز، برنده بهترین بازیگر زن برای  فیلم مادران موازی، و هیدتوشی نیشیجیما، دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم Drive My Car اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا