سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

جام حذفی پرتغال 2022-23/ درخشش طارمی و صعود سخت پورتو به فینال مسابقات

در جریان بازی دیشب تیم های پورتو و فامالیسائو در چارچوب دوربرگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال کار دو تیم بعد از 90 دقیقه و برتری دو گله فامالیسائو مهمان به 120 دقیقه کشیده شد.

پورتو که عرصه بر او سخت شده بود بلاخره در دقایق پایانی توانست با شلیک سهگمین و تماشایی اوتاویو ملی پوش پرتغالی خود دروازه تیم سرسخت مهمان را باز کند.

بازیکنان فامالیسائو که پیش از این گل تماشایی بی نقص کار می کردند و اجازه هیچ کاری به زوج تعویض شده طارمی-اوانلیسون نداده بودند و عالی بازی کرده بودند ناگهان از راه رسیدن به پنالتی به باخت رسیده و کاملا جلو کشیدند و در اثر همین ریسک طبیعی ضد حمله وحشتناکی خوردند که پاس طلایی و در عمق طارمی در ثانیه های پایانی بازی اوانلیسون مهاجم برزیلی را تک با تک کرد و او قدر پاس زیبای مهدی طارمی را دانسته و آب سردی بر پیکیره ی فامالیسائو بهت زده ریختند.

در پایان در دو بازی رفت و برگشت پورتو موفق شد 5بر3 حریفش را شکست داده و راهی دیدار پایانی شود.

در این دیدار مهدی طارمی که از دقیقه 62 وارد زمین شد و ثانیه های پایانی پاس گل داد از سایت گل پوینت امتیاز خوب 6 را کسب کرد.

بهترین بازیکن پورتو: اوتایو زننده گل دوم تیم بود که امتیاز 6.8 گرفت

بهترین بازیکن زمین:ایوان جاینیه بازیکن فامالیسائو بود که دقایق پایانی بازی تعویض شد اتفاقا بعد از تعویض او پورتو دو گل برتری و صعود را به ثمر رساند.

این بازیکن خلاق بارها توانست هافبک ها و مدافعان پورتو را آزار داده و دریبل بزند و خطا بگیرد همچنین گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ایوان جاینیه امتیاز عالی 8.5 را کسب نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا