سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Dünyayla Benim Aramda فشار زیادی به دمت اوزدمیر وارد کرد!

دمت اوزدمیر بازیگر معروف در این مدت که طرفدارانش بی صبرانه منتظر سریال جدید او بودند مهمان برنامه ابراهیم سلیم از فاکس تی وی بود. در برنامه ای که لحظات سرگرم کننده ای داشت،  صحبت از سریال Dünyayla Benim Aramda (بین دنیا و من) دومین سریال ترکی دیزنی پلاس به میان آمد.

ابراهیم سلیم گفت که او هم در این سریال حضور داشته و با دمت اوزدمیر همکاری کرده اند. بورا گولسوی و  هافسانور سانجاک توتان هم در نقش‌های اصلی این سریال حضور دارند و میلیون‌ها بیننده در داخل و خارج از ترکیه مشتاقانه منتظر این سریال هستند.

دمت اوزدمیر اطلاعاتی در مورد روندی که سریال طی کرد ارائه داد.  عوامل که در ماه آوریل به صحنه فیلمبرداری رفتند، هفته گذشته فیلمبرداری را به پایان رساندند. اولین تریلر این مجموعه هم منتشر شده و انتظار می رود به زودی در دیزنی پلاس پخش شود.

دمت اوزدمیر در تشریح تجربیاتش در سریال کمدی عاشقانه 8 قسمتی، گفت: «وقتی کارم را شروع می کنم، وقتی سعی می کنم شخصیت را درک کنم، واقعاً عصبی می شوم. مدت ها بود که خیلی وحشت زده بودم. من مطمئن هستم که این هیجان چیزهای زیادی به من اضافه کرد، اما من واقعاً بهترین ها را می خواستم.کار برای غول جهانی مانند دیزنی پلاس که میلیون ها نفر با هیجان منتظر آن بودند، باعث شد که بازیگر این فشار را به شدت احساس کند.

دمت اوزدمیر تاکید کرد که تیم بسیار خوبه، از کارگردان گرفته تا افرادی که در تمام کارهای فنی دیگر کار می کنند، و گفت که بازیگران همکار او هم فوق العاده هستند. این بازیگر با بیان اینکه از همکاری با ابراهیم سلیم راضیه، گفت: می‌توانم بگویم کار بسیار متفاوتیه. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد. رک و پوست کنده، سفر خوبی بود.»

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا