سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

هاکی روی یخ زنان آسیا 2023/شاهکار دختران ایرانی ادامه دارد/ ایران 3 سنگاپور 0 / ایران فینالیست شد

شیر دختران شایسته کشورمان در دیدار نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا 2023 توانستند رقیب با سابقه ی خود سنگاپور را نیز از مقابل برداشته و تاریخ سازی کنند.

تیم دختران کشورمان در دیدار امروز 17 به وقت تهران توانستند در هر سه 20 دقیقه بازی یک گل به حریف سرسخت خود بزنند و با نتیجه 3 بر 0 بر رقیبی که 8 سال است در این مسابقات شرکت داشته و 3 بار تا پای مدال رفته است غلبه کنند.

در این دیدار و خصوصا وقت سوم زمانی که تیم ایران دو اخراجی موقت دو دقیقه ای داشت و تیم حریف دو یار بیشتر برای حمله داشت فقط توانست یک شوت به سمت دروازه ایران بزند و موفق نشد کاری خاصی به دفاع جانانه 3 نفره ی ایران انجام بدهد!

در طرف دیگر دروازبان 33 ساله سنگاپور بیش از 30 بار مهار موفق داشت و اجاره نداد مثل تیم های دیگر مسابقات سنگاپور نیز تحقیر شود.

در طرف دیگر مسابقات تایلند موفق شد 13 بر یک هندوستان را ببرد تا فردا ساعت 17 به وقت تهران دیدار حساس و دیدنی بین ایران و تایلند برگزار شود.

تا اینجا فاطمه اسماعیلی گلزن برتر مسابقات با 17 گل و همچنین ارسال 9 پاس گل بوده است، جدی ترین رقیب او در کسب خانم گلی مسابقات بازیکن تایلندی است که 13 گل زده است.

اسامی بازیکنان موفق تیم ملی دختران کشورمان به شرح زیر است.

اعظم سادات سنایی(کاپیتان و مربی تیم)، الهام مدیردهقان، نگار خرم، فاطمه اسماعیلی، زهرا رضایی، حدیث خلج، یگانه بهرامی، آذین قارونی، هلیا سوهانی، فاطمه شاهسوند، نگار ارجمند، حدیثه پورهاشمی، شبنم‌عرب، عسل حیدری، دیانا فرزام نیا، دیبا فرزام نیا، هدیه آقایی، فاطمه آقایی، (زهرا قاسمی و آرزو ایزدی ؛ دو دروازه بان ایران)

سرمربی تیم نیز فرزاد هوشیدری می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا