سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

خداحافظی احساسی نیهال منزیل با سریال «دختری در شیشه»

نیهال منزیل که به شخصیت حفیظه در مجموعه تلویزیونی «دختری در شیشه» (دختر پشت پنجره) که از رمانی به نام اثر «گلسرن بودایجی اوغلو» اقتباس شده و داستانی واقعی را روایت می‌کند، جان بخشید.

بازیگر سرشناس در اخرین روز مجموعه لحظات احساسی داشت و با گریه از تیم «دختری در شیشه » با تماشاگران خداحافظی کرد. نیهال منزیل که به مدت سه فصل در سریال «دختری در شیشه» که توسط «OGM Pictures» تهیه شده است، به شخصیت «حفیظه» جان بخشید و هر پنج‌شنبه مخاطب را روی صحنه قفل می‌کرد، نمی‌توانست اشک‌هایش را در آخرین روزی که سر صحنه فیلمبرداری گریه می‌کرد، کنترل کند.

ویدیوی مربوطه از این لینک: کلیک کنید

این بازیگر با بیان اینکه عاشق شخصیت حفیظه است، با اشتراک گذاری احساسی از هوادارانش خداحافظی کرد. منزیل با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و با مشکل صحبت کردن از جملات زیر استفاده کرد:

سلام به همه. سه فصل با شخصیت حفیظه با شما بودم. امروز آخرین روز سر صحنه من است. امیدوارم دوباره روی پرده ها با شخصیت های متفاوتی که دوستش خواهید داشت و صاحب آنها خواهید شد ملاقات کنیم. غمگینم، به سختی می توانم حرف بزنم. دو تا صحنه مونده من آن را بازی می کنم، سپس تمام می شود. از شما برای دوست داشتن حفیظه سپاسگزاریم. من هم حفیظه را دوست داشتم، اما سفر ما با حفیظه تا اینجاست. امیدوارم دوباره با یک شخصیت دیگر روی پرده ها حضور داشته باشیم.

در یادداشتی که این بازیگر معروف به اشتراک گذاشت:

«خداحافظ حفیظه. نقاطی در زندگی انسان وجود دارد، که در آن نقاط شما احساس می کنید که بسیار داشته شده اید. من در 25 سال زندگی بازیگری ام در پروژه های مختلفی شرکت کردم، اما این دومین پروژه ای است که وقتی کار تمام شد، گریه کردم و او عبارت «دختری در شیشه» را در آن گنجاند.

منزیل که از همبازی هایش و مخاطبان سریال نیز تشکر کرده بود، در ادامه یادداشتی که به اشتراک گذاشته بود، این جملات را بیان کرد:

پشت صحنه تیم، نقش های اصلی جلوی دوربین، بازیگران شخصیت، داستان نویسان و فیلمنامه نویسان، تهیه کنندگان و تهیه کنندگان اجرایی، کانال پخش ما و کارگردانان ارزشمند ما، سه فصل است که خاطرات بسیار ارزشمندی در زندگی حرفه ای خود داشته ام. من همه شما را دوست دارم. همه شما بسیار ارزشمند هستید. من خودم را خیلی خوش شانس می دانم که در کنار شما هستم. من آرزو می کنم دوباره در کارهای جدید و طولانی مدت ملاقات کنم. بزرگترین تشکر از شما طرفداران “دختری در شیشه”… تشکر بی پایان از همه کسانی که ما را تنها نگذاشتند و از ما حمایت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا