سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

لرری دیوید درباره ی ارتباط با برنی سندرس در برنامه ی «پیدا کردن ریشه ها» یاد میگیره…

چگونگیه تاثیر لری دیوید بر روی برنی سندرس در برنامه ی زنده ی شنبه شب به چه صورت بود؟ ظاهرا از روی دی ان اِی تاثیر میزاره.
در قسمت آینده ی برنامه ی «پیدا کردن ریشه های شما» که از شبکه ی پی بی اِس پخش میشه (که در آن هنرمندان از تاریخچه و اجداد خودشون بیشتر مطلع میشن)، دیوید لری میفهمه با سناتور و کاندیدای سابق ریاست جمهوری که در طول رای گیری با نمایش های متعدد در شبکه ی« اِس اِن اِل» بوده ارتباط نسبی داره.
دیوید لری درباره ی این موضوع شگفت آور در طول پنل بازگشت”Curb Your Enthusiasm” در انجمن منتقدان تلویزیون بعد اینکه یه گزارشگر تبلیغ تلویزیونی این برنامه رو دیده بود، توضیح داد.
دیوید لری گفت که اون باید این ارتباط رو به شکل راز نگه میداشت تا شبکه این خبر رو تبلیغ بکنن.
هم چنین اضافه کرد که اون خیلی خوشحاله که در مورد ارتباط خودش با سناتور ورمونت تونسته یه چیزهایی رو بفهمه و یاد بگیره، در ادامه گفت :«من حدس میزدم که ممکنه ارتباطی وجود داشته باشه، من برنی رو دوست دارم.»
دیوید لری دقیق نسبت فامیلی رو یادش نمیاد اما به نظرش میرسه که پسرعمو یا چیز دیگه ای به این شکل باشه.
دیوید لری سال گذشته با اجرای خودش در “Bern Your Enthusiasm” به عنوان سندرس ، (بازیگر مهمان کمدی مجموعه) تونست برای دریافت جایزه اِمی نامزد بشه.
مجموعه ی “Curb Your Enthusiasm” از یکم اُکتبر دوباره از شبکه ی اِچ بی اُ با هنرنمایی بازیگران مهمان از جمله برایان کرن استون، جیمی کیمل و جاد جودی پخش خواهد شد.

Larry_david_2002589brs-215878-LD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا