سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

آرنولد شوارتزنگر نقش یک رئیس را در سریال جدید نتفلیکس بازی می کند

نقش جدید آرنولد شوارتزنگر در سریال نتفلیکس فاش شد.

آرنولد شوارتزنگر از سالها تجربه بازیگری پر اکشن خود به خوبی استفاده می کند و به تازگی ایفای نقشی را در نتفلیکس پذیرفته است.

بازیگر ترمیناتور نقش جدیدی را در سریال  Chief Action Officer بازی می کند.

در بیانیه مطبوعاتی نتفلیکس در تاریخ 22 مه آمده است: «هیچ کس مانند آرنولد شوارتزنگر اکشن را نمی شناسد. “آرنولد شبانه روز کار می کند تا انفجاری ترین سریال ها و فیلم های روی زمین را برای شما به ارمغان بیاورد! برای یک ترن هوایی سخت آماده شوید.”

آرنولد  ویدئویی را منتشر کرد که یک تانک ارتش را بالا می کشد و می گوید: «هیچ کس به اندازه من اکشن را دوست ندارد. به همین دلیله که من یک کار جدید بزرگ را در نقش مدیر ارشد عملیات  پذیرفته ام.»

در FUBAR، آرنولد در کنار مونیکا باربارو در نقش یک پدر و دختر بازی می‌کند که متوجه می‌شوند هر دو مخفیانه برای سیا کار می‌کنند و یک ماموریت مخفی را پیچیده‌تر می‌کنند.

او قرار است در اولین سریال تلویزیونی به نام  FUBAR که در 25 می پخش می شود، بازی کند.

در FUBAR، آرنولد در کنار مونیکا باربارو نقش یک پدر و دختر را بازی می‌کند که متوجه می‌شوند هر دو مخفیانه برای سیا کار می‌کنند و یک ماموریت مخفی را پیچیده‌تر می‌کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا