سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

صحبت های جالب «پینار دنیز» در برنامه «ابراهیم سلیم»

پینار دنیز بازیگر نقش اول سریال رکوردشکن «قضاوت» کانال دی در برنامه یوتیوب «امشب با ابراهیم سلیم» درباره ویژگی های خود صحبت کرد.

این بازیگر با بیان اینکه عاشق غذا خوردن است و نمی تواند گرسنگی را تحمل کند، وی درپاسخ به سوال، آخرین بار کی از گرسنگی گریه کردی؟ اینگونه پاسخ داد:

“من همیشه می توانم گریه کنم. من همیشه گرسنه هستم، می خواهم همیشه غذا بخورم. یادم نیست، اما دوستانم به من می گویند؛ یک روز در مرکز خرید خیلی گرسنه بودم، انها می خواستند قدم بزنند، نشستم و گریه کردم. وقتی گرسنه هستم، دیگر خودم نیستم. سال گذشته به کمپ سم زدایی رفتم. قرار بود 3 روز بمونم، 2 روز موندم و شب مینی بار رو منفجر کردم. من همیشه شکلات می خوردم. مدیر کمپ سم زدایی را اغوا کردم و برایش دسر خریدم.

پینار دنیز با بیان اینکه من نمی توانم در آینه نگاه کنم، اعتراف کرد که برای مدتی خود را زشت می دید:

“وقتی دبیرستان بودم، فکر می‌کردم خیلی زشت هستم و نمی‌توانم در آینه نگاه کنم. من احتمالاً مشکلات روانی دیگری را تجربه می کردم. وقت امتحان بود، شاید اضطراب به آنجا کشیده شود. این احساس هر از گاهی به وجود می آید. بعضی وقتا خیلی زشتم. فکر نمی‌کنم زیبا باشم”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا