سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

پس از موفقیت سریال AILE برای سرنا ساریکایا، حالا روح MEDCEZIR بازگشته است

سرنای ساریکایا که در مراسم شام خداحافظی سریال Aile (خانواده) شرکت کرده بود با بیانیه اش توجه ها را به خودش جلب کرد. این بازیگر  حضور بسیار موثری با شخصیت دوین در سریال داشت.

این بازیگر که پس از 8 سال به سریال های تلویزیونی بازگشت، گفت: «فصل خوبی بود، به ما خیلی خوش گذشت. ما تبدیل به یک خانواده زیبا شدیم. همه چیز خوب است، امیدوارم در فصل دوم هم با همین سرعت ادامه پیدا کند ما از سریال سیر نشدیم، منتظر فصل دوم هستیم.»

این بازیگر با بیان اینکه سال ها می خواست با کیوانچ تاتلیتوغ بازی کند و این اتفاق در سریال خانواده افتاد، گفت: او دوست بازیگر من بود که مدت ها می خواستم با او بازی کنم. بسیار خوشحالم که توانستم در چنین کاری نقشی را با او به اشتراک بگذارم.»

سرنای ساریکایا پس از پایان فصل سریال شروع به برنامه ریزی برای تعطیلات کرد. این بازیگر با بیان اینکه پس از مدتی استراحت برای یک پروژه جدید آماده می شود، همچنین توضیح داد که در تابستان برای کار جدیدی از  نتفلیکس جلوی دوربین خواهد رفت.

یکی از نامهایی که با ساریکایا در این پروژه جدید بازی خواهد کرد، متین آکدولگر خواهد بود که با او در سریال Medcezir ( جزر و مد ) جلوی دوربین رفت.

ساریکایا اظهار داشت که از ملاقات مجدد با متین آکدولگر در پروژه جدیدش خوشحاله و گفت: «روح Medcezir پس از سال ها بازگشته است».

سرنای ساریکایا گفت: «می‌خواهم حدود 10 روز به تعطیلات بروم تا هم استراحت کنم و هم برای پروژه جدید آماده شوم. سپس ما برمی گردیم و در تابستان پروژه جدیدی برای نتفلیکس خواهیم ساخت. چند نام تایید شده وجود دارد که متین آکدولگر یکی از آنهاست. من بسیار هیجان زده هستم، پس از سال ها روح «جزر و مد» در حال بازگشته، خیلی خوشحالم که دوباره با او بازی می کنم.»

این بازیگر با اشاره به اینکه مخاطبان برای اولین بار او را به عنوان وکیل تماشا خواهند کرد، اظهار داشت که هنوز برای نقش جدیدش آماده نشده و در ایام تعطیلات خود را برای بازی آماده می کند.

سرنای ساریکایا که از حضور در سریال جدید نتفلیکس به نام Kimler Geldi Kimler Geçti با همبازی قدیمی خود هیجان زده است، نقش شخصیت وکیل لیلا را بازی می کند که در دفتر وکالت در این پروژه کار می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا