سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سمیه آیدوغان و اسماعیل حاجی اوغلو در فصل دوم سریال پرنسس بدون تاج حضور ندارند

یکی از سریال های قابل توجه فصل 2022-2023 در  فاکس تی وی ، سریال Taçsız Prenses (پرنسس بدون تاج) بود. 10 قسمت این سریال که اسماعیل حاجی اوغلو و سمیه آیدوغان نقش های اصلی را بر عهده داشتند پخش شد و سپس یک فصل استراحت داده شد. پیش از این مشخص شده بود که این سریال در تابستان پخش می شود اما با موضوعی کاملا متفاوت در مقابل مخاطبان ظاهر می شود.

در قسمت های جدید سریال Taçsız Prenses  اسماعیل حاجی اوغلو و سمیه آیدوغان حضور نخواهند داشت ، اما الیف کورتاران بازیگر کودک ماجراجویی های کاملا متفاوتی را با شخصیت ماسال آغاز می کند.

به نظر می رسد داستان تجدید شده سریال Taçsız Prenses ( پرنسس بدون تاج) که شامل نام هایی چون تاریک پاپوچکو اوغلو، تولگا تکین، الیف کورتاران، سدا اکمان، مصطفی کیرانتپه، فریده چتین، مروه بولوت و مروه شن است، مخاطب را شگفت زده کرده است.

تریلر قسمت یازدهم این سریال توسط  فاکس تی وی به اشتراک گذاشته شد و مشاهده شد که داستان کاملا متفاوتی در این وسط وجود دارد.

گزارش شده سمیه آیدوغان با سریال کانال دی  Dönence موافقت کرد و به زودی با شخصیتی به نام Gece به روی پرده ها بازخواهد گشت.

هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه اسماعیل حاجی اوغلو در این دوره تابستانی چه خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا