سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولیویا وایلد و جیسون سودیکیس پس از جدایی با یک آغوش دوباره با هم شدند.

به نظر می رسد اولیویا وایلد و جیسون سودیکیس پس از جدایی همه چیز را صمیمانه نگه داشته اند.

از این دو نفر  روز دوشنبه ، 16 نوامبر در لس آنجلس در حالی که همدیگر را در  آغوش گرفته بودند عکس گرفته شد.

E! News در روز جمعه ، 13 نوامبر تأیید کرد که وایلد و سودیکیس نامزدی هفت ساله شان را تمام کردند.. این دو نفر 9 سال با هم رابطه داشتند و دو فرزند با هم دارند ، پسر اوتیس الکساندر ، 6 ساله و دختر دیزی ژوزفین ، 4 ساله.

People گزارش داد که این زوج در آغاز سال 2020 از هم جدا شدند ، و یک منبع اضافه کرد ، “این  جدایی دوستانه بوده است و آنها به  والدین مشترک  تبدیل شده اند. فرزندان اولویت و قلب روابط خانواده هستند.”

نه وایلد و نه سودئکیس در مورد این جدایی اظهارنظر عمومی نکرده اند.

روز شنبه ، 14 نوامبر ، این بازیگر 36 ساله عکس هایی از خودش با دو فرزندش در یک مزرعه اسب در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. او  نوشت ، “همه چیز من”.

وایلد در افتر پارتی Saturday Night Live   با سودیکیس 45 ساله آشنا شد. دو سال بعد سودیکیس از او خواستگاری کرد  ، اما آنها هرگز تاریخ ازدواج را اعلام نکردند.

هر دو ستاره شغل پر رونقی دارند که آنها را مشغول کرده.  وایلد کمدی نوجوانان Booksmart را در سال 2019 کارگردانی کرد و بعداً همان سال در فیلم مستند کلاهبرداری کلینت ایستوود ، ریچارد جوهل ظاهر شد. او در حال حاضر در حال ساخت  Don’t Worry Darling, با حضور ستاره های بزرگی مانند فلورانس پوگ ، هری استایلز ، کریس پاین ، جما چان و کی کی لاین است. 

در همین حال ، سودیکیس  هم در Booksmart نقشی داشت و حالا در حال کار بر روی فصل دوم سریال کمدی Apple + ، تد لاسو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا