سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال تشکیلات خسته بود، اما مورات ییلدیرم از نتیجه راضی بود

یکی از نام های این فصل مورات یلدیریم بود که با بازی موفقش در سریال تشکیلات نامی برای خود دست و پا کرد. این بازیگر در کنار همبازی خوبش دنیز بایسال، با صحنه هایی اکشن و هیجان انگیز در مقابل هوادارانش ظاهر شد.

این بازیگر که در طول فصل با بازی اکشن خود مورد تمجید طرفداران قرار گرفت، تضمین کرد که این پروژه در فصل سوم با موفقیت ادامه یابد. پیش بینی می شود با قسمت هفتاد و نهم سریال تشکیلات به پایان فصل برسد.

این بازیگر که به دلیل سختی فیلمبرداری سریال خسته شده است، قصد دارد تابستان را نه با حضور در پروژه های مختلف، بلکه با گذراندن تعطیلات با خانواده اش سپری کند. مورات ییلدیریم گفت: “من فعالیت نخواهم کرد، ما کمی مرخصی خواهیم گرفت.”

این بازیگر با اشاره به اینکه روند خوبی با سریال تشکیلات داشتند، گفت: فصل خوبی بود. کمی خسته کننده بود اما فصل خوبی بود. آفرین به همه هم تیمی هایم، همه آنها تا پایان شایسته این بودند.

فصل پایانی سریال تشکیلات قبلاً موضوع کنجکاوی بوده است. این سریال در فصل چهارم نیز ادامه خواهد داشت که شرایط بسیار خوشایندی برای هواداران بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا