سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هشدار بزرگ انگین آکیورک نقش اصلی سریال اسم من فرحه درباره سریال های ترکی

انگین آکیورک یکی از تاثیرگذارترین نام ها در گسترش سریال های  ترکی در جهان بود. این بازیگر که در سال 1981 در آنکارا به دنیا آمد، با شروع اولین سریال ماجراجویی خود فکر نمی کرد که به نامی برای تمام دنیا تبدیل شود.

انگین آکیورک که از سال 2004 با نقش غدیر در سریال داماد خارجی جلوی دوربین رفته است، با سریال Fatmagül’ün Suçu Ne (فاطما گل) تو مشهور شد. پس از فروش این پروژه به بسیاری از کشورهای جهان، جنون انگین آکیورک آغاز شد.

این بازیگر در نقش سریال Kara Para Aşk (عشق پول سیاه) هم بسیار محبوب بود و با گسترش این سریال در سراسر جهان بر محبوبیت خود افزوده بود، توانست دوباره با سریال دختر سفیر  نامی برای خود دست و پا کند.  این بازیگر که اکنون با سریال فاکس به نام اسم من فرحه سر صحنه فیلمبرداری است، علاقه خود را به سریال های ترکی خارج از ترکیه با این جمله بیان کرد:

“این یک موضوع بسیار خوشحال کننده است. در روندی که من هم هستم، سریال های ترکی ۱۵ ساله که در سرتاسر جهان موفقیت داشته اند. این واقعاً یک دستاورد است که شایسته صحبت در مورد آن است و باید گفت این مهمه. البته ما آن را محاسبه نکردیم، به طور طبیعی و در واقعیت اتفاق افتاد. زمانی که سریال‌های تلویزیونی می‌ساختیم، این کارها را انجام نمی‌دادیم تا به دنیا بفروشیم و در دنیا دیده شویم. اما سپس در روند خود توسعه یافتیم.ساخت سریال با کیفیت بهتر، کارهای بزرگتر شروع  شد.»

همچنین هشدارهایی از سوی انگین آکیورک وجود دارد که گفته است سریال‌های تلویزیونی ترکیه در حال حاضر با کیفیت‌تر و متفاوت‌تر هستند و روند انتشار در جهان ادامه دارد و این یک موفقیت است.پس از دستیابی به این موفقیت، مهمترین کاری که باید انجام دهید ادامه این روند است. انگین آکیورک در این مرحله از اخطار دادن غافل نشد.

این بازیگر گفت: «این چیز بسیار ارزشمندی است. مردم از نقاط مختلف جهان به اینجا می آیند. این یک رابطه کاملاً ارگانیک است، در واقع امیدوارم بسیار ارزشمند باشد که بتوانم آن را ادامه دهم. ارزش، کیفیت و کمیت کاری که از این به بعد انجام خواهیم داد بسیار مهمتر است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا