سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اهمیت سریال نام من فرحه برای دمت اوزدمیر با پروژه های دیگر بسیار متفاوت بود

بازیگر معروف دمت اوزدمیر  که فصل موفقی در سریال Adım Farah (اسم من فرحه) را پشت سر گذاشت،  قراردادهای تبلیغاتی را هم امضا می کند. این بازیگر در هر مراسمی که شرکت می کند با ظرافتش جلب توجه می کند و به موهای خودش هم توجه ویژه ای دارد. اوزدمیر  در زمینه مراقبت از مو هم فعالیت دارد.

دمت اوزدمیر توضیح  داد که فصل اول سریال « اسم من فرحه » 14 قسمت به طول انجامید، بسیار منظم گذشت، او با بازی موفقش در کاراکتر فرح در کنار انگین آکیورک بازگشتی موثر به سریال داشته است.

دمت اوزدمیر یکی از نام‌هایی بود که در فهرست هفتگی «محبوب‌ترین بازیگران زن» در شبکه‌های اجتماعی به مقام اول رسید.

این بازیگر در ارزیابی فصل اول سریال اسم من فرحه گفت: خیلی زیبا و بسیار منظم بود. این فصلی بود که در آن چیزهای زیادی  یاد گرفتم. فکر می کردم هر سال چیزی یاد می گیرم، اما امسال چیزهای واقعا باورنکردنی را کشف کردم.»

همچنین در خارج از ترکیه علاقه زیادی به سریال اسم من فرحه دیده می شود.

در کشورهایی که سریال های ترکی محبوب هستند، دنبال کنندگان دمت اوزدمیر مرتباً سریال اسم من فرحه را تبلیغ می کردند و این تأثیر نیز به ادامه این پروژه در فصل دوم کمک می کند.

دمت اوزدمیر پس از 3 ماه مرخصی به مجموعه بازمی گردد. سریال Adım Farah فصل جدید را با قسمت پانزدهم آغاز می کند و تا حداقل 26 قسمت به راهش ادامه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا