سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ادا اجه هوشمندانه ترین تصمیم را بعد از سریال سیب ممنوعه گرفت

ادا اجه که شش فصل بسیار موفقی با سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه ) داشت، با این سریال به محبوبیت رسید و  دوران جدیدی را در حرفه اش آغاز کرد.

این هنرپیشه که با شخصیت  ییلدیز محبوب شد، همیشه با خلاقیتش در صحنه ها در دستور کار بوده است. اجه تجربیاتش را پس از پایان سریال با این جمله خلاصه کرد:«ما خیلی سخت کار کردیم. تیم، دوستان بازیگر، همه یکدیگر را دوست داشتند، بنابراین خداحافظی غم انگیزی بود.»

ادا اجه که با لباسش در مراسم اهدای جوایز ال سیتل توجه ها را به خودش جلب کرد و به خاطر صحبت هایش درباره زلزله زدگان مورد انتقاد قرار گرفت، به یکی از درخشان ترین بازیگران زن دوره اخیر تبدیل شده است.

اجه که پس از عدم استقبال خوب و انتقاد از شوخی‌اش در مورد کمک به زلزله‌زدگان، پست‌های مختلفی را برای گفته خودش گذاشت، حالا روند جدیدی را در حرفه‌اش آغاز کرده است.

ادا اجه که اتهامات مبنی بر ترک بازیگری را رد کرد، گفت: «من عاشق کارم هستم. اما فراموش کردن یلدیز در شش فصل آسان نیست.»

این بازیگر با یادآوری فروش خارجی سریال Yasak Elma گفت: سریال های ترکیه ای به تمام دنیا فروخته می شود، تا 6 سال دیگر فروش بیشتری خواهد داشت و این پیام را داد که درباره شخصیت یلدیز صحبت خواهد شد. بیشتر در خارج از ترکیه، حتی اگر در ترکیه نباشد.

با این صحبت های ادا اجه فهمیده می شود که او می خواهد بعد از ماجراجویی 6 فصلی سیب ممنوعه  کمی استراحت کند و قصد ندارد بلافاصله پروژه جدیدی را شروع کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا