سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال سیب ممنوعه به پایان رسید اما یک دوره کاملاً جدید در زندگی شوال سام آغاز شده است

سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) که به عنوان موفق ترین سریال شبکه فاکس تی وی شناخته می شود، در پایان فصل ششم به فینال رسید و با تماشاگران خداحافظی کرد. شووال سام روند بسیار موفقی را با شخصیت اندر در داستان سریال پشت سر گذاشت.

اما دوران یاساک الما تمام شده است. شووال سام که در این مدت از کنسرت‌هایش فاصله نگرفت و رابطه اش را با موسیقی قطع نکرد، از بازتاب‌های متفاوت هر تجربه در زندگی‌اش گفت. این بازیگر معروف توضیح داد که علاوه بر پایان سریال، دوران جدیدی در زندگی او آغاز شده است.

شوال سام با اشاره به اینکه با هویت هنری خود وارد فرآیند متفاوتی شده است، گفت: «هر کاری که من انجام می‌دهم داستانی موازی در داستان زندگی من است. همانطور که شما زندگی را یاد می گیرید و تجربه می کنید، این در موسیقی و بازیگری هم منعکس می شود. اکتشافات آنجا در زندگی من منعکس شده است.»

او کنسرت راک برگزار کرد و آهنگ هایی به سبک ترکی خواند. این بازیگر معروف با اشاره به اینکه این ایده سال گذشته به ذهنش خطور کرد، گفت که ایده ها از درون بوده و دوست دارد آن را دنبال کند.

او همچنین گفت که رزومه خود را با آهنگ های جدید گسترش خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا