سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

برک علی چتال و نیلسو یلماز با سریال خواهران و برادران هم شهرت و هم عشق پیدا کردند

پروژه سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) فصل سوم خود را به تازگی  به پایان رساند. به لطف داستان قوی سریال، بازیگران جوان در این مسیر تبدیل به معروفترین نام ها شده اند. در میان این جوانان می‌شود به برک علی چتال و نیلسو یلماز اشاره کرد.

برک علی چاتال که در سال 1995 در استانبول به دنیا آمده است، از سال 2016 در سریال های تلویزیونی مختلف تجربه کسب کرده است، اما پروژه ای که به شهرت رسید در سریال Kardeşlerim بود که در آن نقش شخصیت تولگا را بازی کرد.

برای نیلسو یلماز، که در سال 2002 به دنیا آمد، مجموعه تلویزیونی برادران من یک پروژه بسیار موفق برای حرفه او بود. نیلسو یلماز که از سال 2013 روی صحنه رفته است، در تولیدات مختلفی حضور داشته است اما با شخصیت جمیله در سریال خواهران و برادران به شهرت رسید.

جمیله یکی از شخصیت هایی بود که زود با سریال خداحافظی کرد، اما باید گفت که نیلسو یلماز از فرصتی که در طول مدت حضورش در داستان داشت به خوبی استفاده کرد.

این دو بازیگر جوان رابطه نزدیکشان را به عشق تبدیل کردند که از سر صحنه سریال شروع شد. زوج برک علی چتال و نیلسو یلماز در مراسم عروسی دوستشان جهان شیمشک  بازیگر نقش اوگلجان جلوی دوربین ها رفتند. آنها هنوز به ازدواج فکر نمی کنند.

نیلسو یلماز گفت: «ما کارهای دیگری داریم، من فقط 20 سال دارم، چنین چیزهایی در ذهنم نیست. روابط ما هم به خوبی پیش می رود.»

برک علی چتال گفت: «رابطه ما خیلی خوب پیش می رود، ما خوب هستیم، هیچ مشکلی نداریم ولی این معنی را نمی دهد که ما برای آینده برنامه و هدفی نداریم. همه ما اهدافی داریم. در حال حاضر چیزی به نام ازدواج وجود ندارد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا