سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار ورزشی

لبرون جیمز اعلام کرد که پاییز امسال برای بیست و یکمین فصل خود در NBA بازخواهد گشت

.لبرون جیمز، سوپر استار NBA پس از اشاره به احتمال بازنشستگی پس از باخت پس از فصل در ماه می، اعلام کرد که برای یک سال دیگر بازی ( بیست و یکمین فصل NBA خود)  بازخواهد گشت.

گلزن برتر تاریخ لیگ، برنامه های خود را در حالی که در مراسم ESPY Awards روز چهارشنبه روی صحنه بود، فاش کرد.

جیمز گفت: «برای من مهم نیست که چند امتیاز دیگر کسب کنم یا چه کاری می توانم یا نمی توانم در زمین انجام دهم. سوال واقعی برای من اینه: آیا می توانم بدون تقلب بازی کنم؟ روزی که نتوانم همه چیز را در زمین به بازی بدهم، روزی است که تمام می کنم.»

جمعیت حاضر در تئاتر دالبی در لس آنجلس پس از آن با تشویق بلند شدند.

جیمز به احتمال بازنشستگی پس از باخت لیکرز به دنور ناگتس در فینال کنفرانس غرب در فصل گذشته اشاره کرد و به خبرنگاران گفت که درباره آینده اش در لیگ باید در مورد چیزهای زیادی فکر کند.

جیمز بارها گفته که امیدوار است روزی در کنار پسر بزرگش، برونی جیمز، که متعهد به بازی بسکتبال کالج در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است، در NBA بازی کند. جیمز در سال 2024، سالی که پدرش 40 ساله می شود، واجد شرایط ورود به درفت NBA خواهد بود.

این بازیکن 38 ساله جایزه بهترین رکوردشکنی ESPY را برای پیشی گرفتن از کریم عبدالجبار در فصل گذشته و تبدیل شدن به رهبر گلزنان NBA دریافت کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا