سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

بلا حدید درباره شخصیتی که در سریال «رامی» بازی می‌کند، صحبت می‌کند

بلا حدید این مدل 25 ساله در گفتگو با جی کیو در کنار خالق و ستاره سریال ، رامی یوسف، تایید کرد که نقش دوست دختر رامی را در این سریال به تصویر خواهد کشید.
رامی ابتدا به مجله گفت که این فیلمنامه یکی از «عجیب‌ترین فیلمنامه‌هایی است که تا به حال نوشته‌ایم، و این خیلی چیزها را می‌گوید».

بلا سپس اضافه کرد که «مردم احتمالاً فکر می کردند که اولین کار بازیگری من نقشی فوق العاده احساسی و سکسی خواهد بود»، اما به گفته او،  اینطور نیست. نقشش در واقع یک ” نقش عجیب” است.

بلا همچنین درباره اینکه چگونه شخصیت او از نشان دادن دین یا میراث خودش ابایی ندارد، صحبت کرد، زیرا سریال در واقع به بررسی معنای مسلمان بودن در آمریکا می پردازد.

بلا می‌گوید: «فهمیدم که در این دنیا نیامدم تا  فقط یک مدل باشم. من خیلی خوش شانس هستم که در موقعیتی هستم که می توانم آنطور که می خواهم صحبت کنم. و واقعاً، سقوط چیست؟ که کارم را از دست بدهم؟»

او فاش کرد که عوامل رامی پیراهنی به او هدیه دادند که روی آن نوشته شده بود “فلسطین آزاد”، که اشک او را درآورد.

او توضیح داد: “من نمی توانستم احساساتم را کنترل کنم.” وقتی بزرگ شدم و عرب بودم، اولین باری بود که با افراد همفکرم روبرو بودم  و توانستم خودم را ببینم.»

فصل سوم سریال  Ramy اواخر امسال در Hulu پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا