سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

سریال Game of Thrones: کارگردان قسمت چهارم از فصل هشتم از اتفاقات این قسمت می گوید!

[ad_1]

 

قسمت چهارم از فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تحت عنوان The Last of the Starks (آخرین استارک‌ها)، دارای چند صحنه مهم بود، که باعث شد به صحنه‌های کم اهمیت‌تر توجهی نکنیم. کارگردان این قسمت، دیوید ناتر (David Nutter)، در مصاحبه با ای درباره اتفاقات این قسمت صحبت کرد. در طول این قسمت دیدیم که دنریس از جان می‌خواهد که راز مربوط به والدینش را به کسی نگوید. اما جان به حرف او گوش نمی‌کند، و مشروط بر آنکه سانسا و آریا به کسی چیزی نگویند، به وسیله برن حقیقت را به خواهرانش می‌گوید. با این وجود، کمی بعد می‌بینیم که سانسا ماجرا را به تیریون گفت. ناتر می‌گوید سانسا باعث شد که راز مربوط به والدین جان فاش شود، اما نه با این شکل که مستقیم راز او را فاش کند.

«خب اون راز رو فاش نکرد، البته یه سرنخی داد، پس فکر می‌کنم اون لحظه تیریون پیش خودش حساب کرد و خودش به این نتیجه رسید.»

همچنین او گفت که سانسا به شمال وفادار است.

«من فکر می‌کنم در امان بودن خانوادش و نگه داشتن شمال اولین اولویت او هست.»

در قسمت قبلی ، دیدیم که سرسی به یورون گفت که از او باردار است. ما در گذشته دیدیم که سرسی به جیمی گفته بود که او پدر بچه هست. در صحنه‌ای، تیریون را دیدیم که سعی داشت سرسی را قانع کند که به فرزند به دنیا نیامده‌اش فکر کند. طرفداران فکر می‌کنند که این صحنه باعث می‌شود یورون متوجه شود که سرسی به او دروغ گفته. ناتر در این باره گفت:

«فکر می‌کنم یورون خیلی توجه نمی‌کرد.»

همچنین ناتر می‌گوید این صحنه بیشتر مربوط به سرسی و تیریون بود.

«تیریون می‌خواست سرسی بفهمه که به هیچ‌وجه یه هیولا نیست، بلکه در حقیقت یک مادر هست. صحنه‌ی قوی‌ای بود. فکر می‌کنم کوچک‌ترین دخالتی از طرف یورون باعث می‌شد این صحنه از چیزی که ما می‌خواستیم ضعیف‌تر بشه.»

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا