سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

فصل خزان در سریال چشم چران عمارت! دو بازیگر مهم دیگر هم از تیم جدا شد و کادر بازیگران تغییر کرد

خبر جدایی یکی پس از دیگری در سریال چشم چران عمارت، هم رتبه بندی ها و هم رسانه های اجتماعی را در فصل گذشته تحت تاثیر قرار داد.

این سریال که اقتباسی از آثار نویسنده معروف گولسرن بوداجی اوغلو (Gülseren Budaıcıoğlu)است، نگاه همگان را به سمت بازیگران فصل دوم معطوف کرده است. ادعا شده علاوه بر اینکه چتین تکیندور، بازیگر نقش خالص آقا (Halis Ağa)، با سریال خداحافظی خواهد کرد؛ دو نام دیگر هم در فصل جدید در سریال حضور نخواهند داشت.

مقدمات فصل جدید در سریال چشم چران عمارت ادامه دارد و شنیده ها حکایت از جدایی چتین تکیندور (بازیگر نقش خالص آقا) و دو بازیگر دیگر از این سریال را دارد.

فصل اول این سریال که ۳۶ قسمت بود و تماشاگران را منتظر فصل ۲ گذاشت؛ در پایان فصل اول رابطه ی فرید و سلطان، خدمتکار عمارت فاش شد و همه را در عمارت شوکه کرد. احتمالا پرده از راز پدر فرید در فصل جدید از برداشته خواهد شد. زیرا این بازیگر قرار است از لیست بازیگران سریال در فصل دوم خارج شود، بنابر شنیده ها مشخص شده در فصل دوم چه کسانی از این تیم می روند و چه کسانی می مانند.

روزنامه نگار معروف ترکیه تاکید کرد که هنوز خبر جدایی تکیندور روشن نشده و قطعی نیست؛ اما اسامی اولیه برای جدایی بازیگران در فصل دوم آماده شده. دو برادری که در فصل دوم سریال چشم چران عمارت حضور نخواهند داشت: «باران بولوکباشی(بازیگر نقش تارک) و ادیز آکشهیر (بازیگر نقش صفوت) در فصل جدید حضور نخواهند داشت. صفوت و تارک در سریال نقش نوه آقا را بازی کردند.»

یکی ازشخصیت جدیدی که در فصل دوم وارد سریال خواهد شد؛تارو تکین نوه ی خالص آقا خواهد بود.اما همچنان فردی که این نقش را قرار است بازی کند مشخص نشده است.

طبق اخبار آلتونتاش، شخصیت دیگری که در فصل دوم اضافه خواهد دختر خالص آقا با بازی (بازیگر معروف بینور کایا) خواهد بود. گمان می رود که قرار گرفتن بینور کایا در گروه بازیگران تأثیر مثبتی بر رتبه بندی سریال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا