سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بازگشت اوزگه اوزپیرینچی به سریال های تلویزیونی طرفداران او را مسحور خود خواهد کرد

اوزگه اوزپیرینچی که در سال 1986 در استانبول به دنیا آمد، پس از یک وقفه طولانی متقاعد شد که به  تلویزیون بازگردد.

این بازیگر که با شخصیت بهار در سریال Kadın (زن) که آخرین پخش آن بین سال های 2017 تا 2020 بود، روی پرده ظاهر شد، بازی بسیار موفقی را ارائه کرد. پخش سریال Kadın در بسیاری از کشورهای جهان هم به شهرت این بازیگر مشهور کمک زیادی کرد.

اوزگه اوزپیرینچی را بعد از سریال Kadın در دو مجموعه تلویزیونی دیجیتال تماشا کردیم، با سریال های İlk ve Son ( اول و آخر ) و Yakamoz S-245 در برابر هوادارانش روی پلتفرم های دیجیتال ظاهر شد.
با این حال، تصمیم اوزگه اوزپیرینچی برای بازگشت به تلویزیون با یک سریال تلویزیونی جدید که مدت هاست دنبال کنندگان سریال مشتاقانه منتظر آن بودند، اعلام شده است.

اعلام شد که این بازیگر معروف که با کمپانی O3 Media قرارداد بست، در فصل جدید سریال Sandık Kokusu  روی پرده ها ظاهر خواهد شد. این اطلاعیه با نظرات پرشور طرفداران Özge Özpirinçci در شبکه های اجتماعی تعامل زیادی داشت.

سریال Sandık Kokusu که ملیس سیولک و زینپ گور مدت‌هاست روی آن کار می‌کنند، درباره یک درگیری جاه‌طلبانه مادر و دختر است.این سریال که تدارکات اولیه آن ادامه دارد، در فصل جدید با مخاطبان دیدار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا