سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال جدید هانده ارچل و بوراک دنیز BAMBAŞKA BIRI و تأثیرگذاریش بر جهان

مدتیه که سریال جدید فاکس تی وی به نام Bambaşka Biri (یکی دیگر) منتشر شده است . تصویربرداری این سریال که برای دیدار با مخاطبان در روز دوشنبه ۱۱ سپتامبر  اعلام شده بود، با سرعت زیادی ادامه دارد.

بوراک دنیز و هانده ارچل پس از 7 سال از سریال کمدی عاشقانه «Aşk Laftan Anlamaz» دوباره با مخاطبان دیدار می کنند. طرفداران این دو نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان مشتاقانه منتظر پروژه جدید هستند.

هانده ارچل که بیش از 31 میلیون دنبال کننده در اکانت اینستاگرام خود دارد، یکی از بازیگرانی است که بیشترین فالوور را در ترکیه دارد.

تعداد فالوورهای بوراک دنیز نیز به ۷ میلیون نفر نزدیک شده است. علاوه بر اینکه دو بازیگر جوان دوباره در یک سریال به ایفای نقش می پردازند، معرفی سریال Bambaşka Biri هم مخاطب را تحت تاثیر قرار داد.

نه تنها در  ترکیه ، بلکه در بسیاری از نقاط مختلف جهان، هزاران پست در مورد سریال Bambaşka Biri ساخته می شود. از هند گرفته تا شیلی، طرفداران سریال های ترکی در کشورها و فرهنگ های مختلف وجود دارند. از پست های شبکه های اجتماعی متوجه می شوید که سریال جدید Bambaşka Biri  هیجان زیادی را برای این طرفداران ایجاد کرده است.

هانده ارچل با شخصیت لیلا، شخصیت زن قوی، دادستانی که در حال بررسی یک قتل وحشیانه در جنگل است،  در مقابل هواداران خود ظاهر می شود.

بوراک دنیز با کاریزمای خود در شخصیت روزنامه نگار کنان که زندگی منظم و مشهوری دارد، دوباره جلب توجه خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا