سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال تلویزیونی ÇÖP ADAM با فصل دومش یک بار دیگر مورد علاقه طرفداران خارجی سریال قرار گرفت

سریال Star TV به نام «Çöp Adam» فصل دومش را آغاز کرد. نقش های اصلی سریال الچین سانگو و انگین آلتان دوزیاتان هستند.

فصل دوم این سریال که در آن 6 بازیگر از گروه بازیگران جدا شدند و گروه فیلمنامه نویسی جایگزین شد، بار دیگر میلیون ها بیننده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سونر ترکر ممکنه با شخصیتی به نام آزر به مرکز جذابیت جدید سریال Çöp Adam تبدیل شود. در داستان، شخصیت آزر که اهل ازبکستان است، باید به یک باند بپیوندد تا همسر و فرزندانش را به استانبول بیاورند.

تقاطع مسیرهای تامر و آزر حال و هوای متفاوتی را به فصل دوم سریال Çöp Adam خواهد بخشید.

هارمونی خوب زوج الچین سانگو و انگین آلتان دوزیاتان در فصل اول، انرژی قوی و حمایت مخاطبان در شبکه های اجتماعی از مهمترین دلایلی بود که سریال Çöp Adam را به فصل دوم رساند.

با ایجاد نوآوری هایی در داستان توسط فیلمنامه نویسان در طول تابستان، سریال Çöp Adam با قسمت بیست و ششم خود شروع شد و موجی کاملاً متفاوت از هیجان را به صفحه نمایش آورد.

از آنجایی که شبکه تعاملی گسترده ای در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است می توانید متوجه شوید که علاقه زیادی به سریال های پرطرفدار عصر چهارشنبه به خصوص از طرف طرفداران سریال های ترکی در خارج از ترکیه وجود دارد.

نظرات زیادی به زبان های مختلف روی پست های مربوط به این سریال نوشته می شود و می بینیم که طرفداران الچین سانگو که در سراسر جهان پخش شده اند نیز از سریال حمایت زیادی می کنند.

بینندگانی که در اولین قسمت از فصل جدید متوجه خروج شخصیت های مهم سریال شده بودند، هنوز به نظم داستانی جدید عادت نکرده اند. به همین دلیل، کسانی هستند که فکر می کنند در سناریو مشکلاتی وجود دارد.

همچنین بینندگان زیادی هستند که فکر می‌کنند موج جدیدی از هیجان با شخصیت‌های جدید آغاز شده است و مشتاقانه منتظر قسمت بعدی هستند.انگین آلتان دوزیاتان نیز در پست خود در شبکه های اجتماعی با گفتن این جمله که «ما به یک سفر شگفت انگیز می رویم» هیجان را بالا برد.

به نظر می رسد به لطف کمپین های بسیار موثر طرفداران خارجی سریال در شبکه های اجتماعی، سریال Çöp Adam بار دیگر به یکی از پرمخاطب ترین سریال های ترکی خارج از ترکیه در این فصل تبدیل شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا