سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کری واشنگتن درباره افکار خودکشی در میان اختلال تغذیه صحبت می‌کند: «یک چرخه سمی از خودآزاری»

کری واشنگتن رک صحبت می کند.او در شرف انتشار کتاب خاطرات جدیدش «Thicker Than Water» است و در آن او در مورد مبارزه اش با یک اختلال تغذیه صحبت می کند: «من را ترساندم که نمی‌توانم اینجا باشم، زیرا درد زیادی داشتم.»

در بخشی از این کتاب که طی مصاحبه ای با رابین رابرتز در «صبح بخیر آمریکا» پخش شد، واشنگتن به یاد می آورد که زمانی که او به کالج رفت، رابطه او با غذا و بدنش «به چرخه سمی خودآزاری تبدیل شد. از ابزار گرسنگی، پرخوری، وسواس بدن و ورزش اجباری استفاده کرد.»

«می‌توانستم احساس کنم که چگونه آزار و اذیت راهی برای صدمه زدن به خودم است، گویی نمی‌خواهم اینجا باشم.»

واشنگتن در پاسخ به این سوال که آیا او تا به حال به خودکشی فکر کرده است، می گوید: «بله. بله… این رفتار اقدامات کوچکی بود که سعی می کردم خودم را نابود کنم.»

این بازیگر 46 ساله به یاد می آورد: «من در کارم  بودم. در کنترل خوب بودم. می‌توانستم تمام شب مهمانی باشم، مشروب بخورم، سیگار بکشم، رابطه جنسی داشته باشم.»

او توضیح می دهد: «من می دانستم چگونه زندگیم را مدیریت کنم. من خیلی پرکار بودم .اما بدشکلی بدن، تنفر از اندام ، خارج از کنترل من بود و واقعاً مرا به این احساس واداشت: «من به کمک کسی یا چیزی بزرگتر از خودم نیاز دارم، زیرا مشکل دارم و نمی دانم چگونه با این مشکل زندگی کنم.»

خوشبختانه، این روزها واشنگتن رابطه بسیار سالم تری با غذا دارد.

او می‌گوید: «رابطه الانم با غذا  بسیار متفاوت است. این دیگر خیلی افراطی نیست. هیچ فکر خودکشی وجود ندارد، اینجا جایی نیست که من هستم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا